Bmw 320d 2006-tól gyártott autót szeretnék!?
A 20d motor már elég kiforrott lett 2006-ra, én csak egy dolog miatt tartózkodnék tőle.
Nagyon nehéz lesz eladni. A Bmw-s közhelyek miatt (félnek tőle, hogy drága fenntartani, költséges lesz ha meghibásodik). Ismerek valakit, aki a megkímélt hasonló autóját évekig árulta, nem is kínálta túl drágán. Most döntött úgy, hogy megtartja, mert végtére is semmi baja (csak újítani akart). Akkor még lehetetlenebb lesz eladni, ha eleve sok kilométerrel lesz megvéve. Kevés kilométereset meg nagyítóval is nehéz találni.
De ha mindez nem szempont, akkor egy problémamentes autó, csak a futómű kényes nagyon a beállításokra és olajból is minőségit beleönteni.
Nem akarlak lehurrogni, de bizony nehéz túladni egy BMW autón. Kivéve, ha kínodban már olcsón nem adod, de akkor meg nem érdemes. Az előítéletek miatt is (ami részben jogos, hogy költségesek lehetnek), és azért, mert a vásárlókör nagyon háklis a minőségre, még egy 10 éves BMW-t is újszerű állapotban akarnak megvenni. Ha van rajta egy pötty, akkor kétféleképpen végződik a történet, vagy le akar alkudni miatta 30 százalékot az árból, vagy csak elköszön (majd az interneten szidja a magyar használt autó állományt és hoz egy ugyan olyan pöttyöset a németektől, mert azt szebbnek látja).
A kereskedő talán tényleg megveszi, mert igen, ők úgy gondolkoznak, hogy biztosan könnyű lesz eladni, hiszen BMW. Ismerek kereskedőket és nekik sajnos általánosan marketing érzékük nem sok van. Ami nem baj, mert nem is kell nagy tudomány a használt autó adás vételhez. Az autókat olyan alacsony áron veszik be a nepperek, hogy az se baj, ha a végén csak 2/3 áron tudják eladni.
Eleve a nepperek hozták be a hazai BMW állomány 3/4-ét, és sokat majdnem buktával sikerült eladniuk. De valamiért még mindig az az elképzelésük, hogy a prémium a favorit a magyaroknál.
Pedig nem, a kelendő a kis fogyasztású kis és alsó-közép kategória, ebből keresik (keresnék) az emberek a legtöbbet. Mégis, miért van felvevőpiaca a prémiumoknak? Azért mert a végén úgyis olyan olcsón kényszerül továbbadni a nepper, hogy mindig akad valaki, aki már jó vételnek fogja találni és noha nem is prémium autót akart, végül mégis megveszi. Olyan effektus ez, mint a nagy áruházakban a leértékelések, vagy az outletes áruk esetében.
Ha több kis fogyis kisautót hoznának be, azokat teljes árban tudnák eladni, nagyobb hasznuk volna.
De nem, most tudod mire álltak rá a nepperek? A régi nagy terepjárókra. Ez lesz a következő sláger, mert majd elterjed, nagyon jól működik az egy bolond százat csinál elv a nepperek és az autókkal seftelő magánszemélyek között.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!