Meg éri-e egy 2004-2006 ban gyártott BMW 3218 vagy 320I-t vásárolni?
Egy jó állapotút megéri, ha gondos gazdája volt akkor nagy baja nem lesz és nagyon jó a vezetési élménye.
Már kérdés hogy a jó állapotú ára és a keret összhangban van-e.
Attól függ, milyet sikerül venni. Megérni nem fogja, mert az autók értéke csökken.
Kérdéses, hogy melyik E széria lenne a kiszemelt. 2005-től már vannak e90-esek is, de a jobbak nem lesznek olcsók. Mit értek jobbak alatt?
Külföldi autóknál általában sok kilométeresekkel szoktam találkozni, amik esztétikailag még jól festenek, de már kell rájuk költeni, sokszor nem is keveset. A helyi és a kelet-európai nepperek felvásárolják a ténylegesen jó állapotúakat és drágán adják, miután bevitték az országukba.
Maradnak a sok kilométeresek, mint lehetőség.
Elvileg mindenki azt mondja, hogy állapotra veszünk autót, nem kilométerre, de mégis számítanak a kilométerek és az üzemóra, hogy mennyit járt a motor, például sokat araszolt-e városban.
Itt van erről egy cikk (egy másik autóról szól, de a lényeg a BMW-re is igaz):
A már több, mint 300 ezer kilométert futott autó motorja nem éppen új állapotnak örvend.
Szóval vagy néznék egy BIZTOSAN lenyomozható és BIZTOSAN 100 - 150 ezer kilométert futott autót, ami nem lesz olcsó épp a kevés kilométer miatt, vagy más autótípust néznék, amiből olcsóbban lehet fiatalabb és kevesebbet futottat venni. Nem feltétlenül külföldről, már Magyarországon is visszaesett a tekerések száma, de még mindig sok olyan autó fut, amit korábban visszatekertek. Ez a kilométer mizéria külföldön is jelen van, ezért egy ott vásárolt autónál is utána kell nézni, hogy annyi-e amennyit mutat, lehetőleg még helyben átvizsgálni, mert nagy gazemberek ténykednek nyugatra is.
A futásteljesítményt tök fölösleges nézni. Lehet az a 300 ezer km autópályán ment bele, állandó alacsony fordulaton, így alig terhelte a motort. Egy 150 ezret futott városban mászkálós autó motorja sokkal rosszabb állapotban lesz.
És ne hasonlítsuk már egy 20 éves Colt motorját egy 10 éves BMW-hez. Érdekes módon Németországban félmillió km-mel is hirdetnek autókat, és megveszik az emberek, mert tudják hogy autópályázásra használták, így jó állapotú.
8000 euróért inkább E46-os szériás 3-ast kapsz. A lényeg hogy ellenőrzött előéletű legyen, és inden szervizt megkapott.
A linkeltek közül az egyik egy kabrió, nem hiszem hogy olyanra vágysz, max 2. autónak jó csak. Másik meg jóval a kereted fölött van. Illetve ha van rá ennyid akkor menj el, nézd meg, vidd el hozzáértőhöz. Bár az nem szimpatikus hogy semmi érdemi infó nincs a leírásban.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!