Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Egy Simson S51-es típusú...

Egy Simson S51-es típusú motor milyen menettulajdonságokkal rendelkezik?

Figyelt kérdés

Konkrétan arra gondolok hogy terepen hogy megy?

Akár melyik S51(B vagy N nem érdekes)-re gondolok.Nem túl sok lovacska van benne azt tudom van amelyikbe 2,6 van 3,6 LE-s gondolom ha nincs benne semmilyen folytás lehet 5 LE-s is, vagy ha fel van fúratva 70ccm-re feltételezem már van benne 8LE.Azért érdekelne mert szeretek a sárba "dagonyázni" meg az erdőbe járkálni, és mivel a jogosítványom csak ezt a kategóriát engedi meg, a Simson tetszik legjobban, szval érdekelne hogy megéri-e erre a célra és hogy teljesítene(most ne egy 50LE-s Crossmotorhoz viszonyítsunk)!Nem akarok sok pénzt beleölni azért nem veszek nagyobb crossmotrot erre a célra!


2010. jan. 23. 12:47
 1/5 anonim válasza:

Nekem egy S51 Endurom volt,és nagyon megfelelt a az ilyen célokra.

Megfelelő gumikkal,és nem nyakig érő sárban jól teljesít.

Oda kell figyelni a tömítettségre,és pótolni a hiányosságokat,mert alapból nem vitték túlzásba :)


Sok sikert hozzá.

2010. jan. 23. 13:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

A simson a legjobb erre!!!!!

Olcsó, 10 e ft ból a újravarázsolod a blokkot, (robogókba még dugót sem kepsz ennyiért...Xd

javaslom az endúró kipöffenő beszerzéseét az úgy sokkal faxáb

(nekem nem olyan könyök van rajta, el is akadt pár párszor...)

Terepre nem is nagyon fontos a 70 es henger (bár úgy jobb ez tény, de kevesebbet fog bírni)

viszont 4 sebességes kéne...az az igazi! (nekem sajna 3 seb es van, nem túl jó, 3. má szinte mindig sok terepen, 2 esbe mag pörög mint a disznó...XD)

Herélt kipöffenő, ez 1 értelmű(alap), N est vehetsz, de akkor számolj azzal, hogy ki kell reszelni a henger kipufogónyílását, mert úgy fog csak jól menni.

(bőven ok a megszakítós gyújtás, nem kell feltétlen tirisztoros)

Fontos:

MINDENKÉPPEN MZ TELESZKÓPOKAT HÁTRA!

a gyári simó hátsó teló egy szar, első telóba vegyé új rugókat, ha úgy érzed nem rudózik jól, meg töltsél bele olajat...

DIÓhéjban ennyi.

2010. jan. 23. 13:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:

Hmm elég meggyőző irományok, de én attól félek hogy elrommlik, volt egy olyan oldal ahol nem ajánlják terepre mert elgyngül a motor:/

De nincs pénzem 100k-s 50-es crossmocikra amibe az alkatrész egy puttony gyémánt árával vetekszik!

De az is elgondolkoztató hogy érdemese felfúrtni, végül is elég az az 5 LE de ha felfúratom 60 vagy 70 ccm-re az kb +3LE(vagy több) akkor csak jobban elmegy terepen kissebb erőlködéssel, hát nemtudom át kell gondolni:(

2010. jan. 24. 17:34
 4/5 anonim ***** válasza:

2. vagyok:

Érdemes.

Én inkább a 60-as hengerre szavazok, mert 70 es henger esetében már túl vékony a maradék hengerfal, és ilyenkor már max csak 3 szor tudod felfúratni, és kuka a henger...

60 as jobb, mert itt még nem olyan vékony a hengerfal, erőben sem marad el sokkal a 70 estől, és javaslom, hogy 4 felömlős hengert készítess, vagy vegyél...

Az az igazi, többet eszik, de megy mint a disznó.

Tehát 60 as henger 4 felömlővel....

Az meg hogy elromlik, hülyeség...Egy csavarhúzóval, meg 1 10 es kulcsal, egy gyertyakulcsal szinte az egész m,otort szét tudod bontani. Könnyű javítani.

2010. jan. 25. 11:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

nekem egy sima gyári állapotba felújított simsonom van b s és igy is nagyon sok helyen elhajtottam már max vissza 1 be padlógáz a multkor a szerlőkészletével databokra szedtem a mocit :) újávrázsoltam és szerintem elég az az 50 ccm max 60

az első a meghajtó fogaskereket cseréld kissebre és jobb lesz az átétel és figyelni kell a láncra meg a kapocsszemre mert ha 50 nél elpattan akkkor kell egy új hajtáslánc :( de az se túl drága XD ezen a motoron nincs drága cucc a karbira meg klingerit tömítést (úszóházhoz)

2012. aug. 24. 08:39
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!