Márcsak ár/érték arányban is és ha van kb +30-40 ezred 6-7 lovat is ki lehet hozni belőle
2010. jan. 22. 22:31
Hasznos számodra ez a válasz?
12/20 anonim válasza:
Ha 50 cm3 as motor max simson.Ugyiss kinővőd 3 hónap alat ahogy kezdesz ráérezni felesleges több százezerért dizáj. supermotot venni.Az 50 es enduro még laza földes útakon réteken elmegy.Vezetés élmény nulla ezért kár kiadni 3-4 ezret.Bár ha kőgazdag vagy mindegy .Szerintem hogy élmény is legyen terepre kell minimum 25-30 lóerő aszfaltra meg 30-35.Én 6 hónap simsonozás útán ültem fel a 125 dt re ( 25 lóerő) terepen nagyon jó volt nem birtam teljesen kihuzatni 3-4 esben gangoltam de aszfalton pillanatok alat fent volt 6 osban és kellet volna plusz erő.50 es motor ismerkedésre jó tanulásra meg amig nincs nagyobbra jogsid.Amugy ez a lóerő téma forditva is igaz .Terepre átlagembernek 50 lóerőnél nemkell több.
2010. jan. 23. 12:27
Hasznos számodra ez a válasz?
13/20 anonim válasza:
attól függ mire kell, nekem teljesen jó az 50es nem sportolok vele hanem suliba járok, arra aztán teljesen mindegy hány ccm. olcsó fenntartani, elvisz ahova kell nekem ezért kell. akik meg kinevetnek vele merthogy szar 50es pont leszophatnak.
2010. jan. 25. 18:38
Hasznos számodra ez a válasz?
14/20 anonim válasza:
5ö esbe jó robogóba gondolkdnék, vízhűtésesbe 7- 8 lóerőt könnyen kicsavarsz. Enduró, meg hasonló jobb 125 ccm- be .
2010. febr. 4. 20:28
Hasznos számodra ez a válasz?
15/20 anonim válasza:
nekem keevax TX50em van. supermoto. csúsztatni nagyon könnyű, de csak a fékkel való blokkolással. ha még nem volt semilyen motorod, akkor először vegyél 50est, ha már hajtottál valamit, akkor 125. az 50est sajnos elég hamar kinövöd, de ha ezmellett döntesz, akkor inkább váltóst vegyél, mint robogót. a váltóssal több praxot szerzel. a robival csak gázt húzol.
2010. máj. 17. 00:17
Hasznos számodra ez a válasz?
16/20 anonim válasza:
hát én nemrég vettem egy derbit folytás még van benne vhol de 70igy is megy és a gyorsulása ezerszerjobb egy simsonnál aki nem 2/3hónapra vesz 50est mint itt egy páran akkor nyugodtan probálj meg jo áron venni egy supermotot vagy endurot
ui:ha gyengének érzed akkor ott a tuning egy nagyobb karbi meg egy jo kipu meg egy láckerék és megvan a 100-105Km/h 3,5-4l es fogyasztással az meg ugyis tovább birja mint egy 125 2t és olcsóbb;)
2010. júl. 14. 16:44
Hasznos számodra ez a válasz?
17/20 anonim válasza:
az 50es 2t-t ne tegyél egy lapátra egy 125ös 2t-vel. még a 125ös 4t-hez sem hasonlíthatod. azis állva hagyja. egyébként abban igazat adok, hogy 100x jobb a gyorsulása egy robogótól. de - bár nemtudom mióta van meg a derbid - , én az enyémet 2 hét alatt kinőttem. és rossz a fogyasztása.
2010. júl. 14. 23:39
Hasznos számodra ez a válasz?
18/20 anonim válasza:
Nem lehet hasonlítani? Hagyjuk már.. nevetséges vagy..
Full gyári 2T Arilia RX 50-esem van, és gyorsulásba/ végsebességbe UGYANOLYAN mint haverom a 4T 125-ös Honda CBR-ével.
2010. júl. 15. 13:42
Hasznos számodra ez a válasz?
19/20 anonim válasza:
Te vagy a nevetséges mert ha ez igy van akkor vagy valami szar van a cbr-be vagy hazudsz mert hogy egy 50-es 2T nem mehet ugy az is tuti
2010. júl. 15. 14:54
Hasznos számodra ez a válasz?
20/20 anonim válasza:
az a nevetséges vagyok, aki aztmondja, hogy ne hasonlítsd. keeway supermotom van, az osszes agyontuningolt robogót lehagyom vele. próbáltam az RX 50et. nem voltam tőle a fellegekben, mert az enyémnek is olyasmi gyorsulása volt. képzeld, arra is volt alkalmam, hogy a CBR-t megpróbáljam. nem is olyan rossz. a 130-140es végsebességével eleget tudott mutatni, amitől meglepődtem (jó értelemben). és ez 13,6 ló. nemrég egy Yamaha YZF-R 125-ösön is mentem, 110nél még érezhetően yorsult. és nemkell szétpörgetni a motrot, hogy gyorsuljon, már középtartományban is jól húz. tehát kiállok az előző véleményem mellett, hogy ne hasonlítsdf az 50es 2t-t a 125ös 4t-vel. és nyugi, ha a haverod le akarna hagyni a CBR-jével, nem lenne nehéz dolga. lehet ugyanolyan, ha nem teli gázon megy. elvbégre ha együtt motoroztok, akkor nemmehet teligázzal, hisz akkor be kéne hogy várjon az első egyenes után :)
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!