Át lehet alakítani egy 316-os BMW-t 330-assá?
óóó a szokásos dilemma, BMW van ráírva és ordít a kidörgő de pista bá levillog az ignissel... :D
amúgy jól mondtad, csak még dobd hozzá a difit, hűtőrendszert, meg a komplett motort, és szerintem egy M54B30-as motort nem fogsz kapni 2 forintért...
Igen.
Felmész a hahu-ra (vagy bárhova).
Meghirdeted az autót.
Eladod. Van pénzed.
Ismét felmész a hahura.
Nézel egy 330-ast.
Elmész, megveszed.
A költségek minimálisak, és ha ügyes vagy, 1-2 hét alatt megvagy.
Az előbbiekhez még adjuk hozzá a fékrendszert, és abban sem vagyok biztos, hogy a 330i diffije ugyanolyan bölcsőbe van fogatva (bár lehet). Ha mindez megvan, akkor pedig nem fogod tudni lepapírozni az autót, vagy csak nagy szívás és sok pénz árán. A 316i-t pedig azért egy laikus is megkülönbözteti a 330i-től, a +2 henger azért látványos különbség.
Valóban az autó cseréje a megoldás.
Gyakorlatilag mindent a kasztnin kívül.
Jobban jársz az eladással és az új autó vétellel anyagilag.
A legegyszerűbb tényleg eladni és venni egy 330-ast.
Viszont, ha olyan modellről van szó amit gyárilag szereltek 3literes blokkal a csere sem kimondottan macerás. Motor-kábelköteg-váltó-kardán-difi egy az egyben csere és kész.
Lepapírozni tényleg nem nagyon fogod tudni, viszont ha van valami törött vagy akármilyen donor, akkor a csere is megvan egy hétvége alatt. A kivitelezés abszolút nem bonyolult, itt inkább a papírmunka sz0patna meg.
Ha utcára kell, akkor egyszerűbb és ésszerűbb 330-ast venni, mint átépítgetni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!