Azok a Simsonok, amik fojtva érkeztek az országba régen, volt CM50 beütés? Vagy azt csak később rakták rá azokra, amiket úgy alakítottak smkp-vé?
Az N-es Simsonoknál a forgalmazónak kellett beütnie (ez egyébként most is érvényes: a segédmotoros kerékpároknál be kell(lene) ütni a CM50 jelölést).
A később rendszámosból visszaalakított - többségében Simson - motorkat el kellett vinni vizsgára és ott kapták meg a CM50 beütést.
Valamivel még később már mindenki szart a vizsgára, vettek beütő szerszámot, és megcsinálták maguk házilag.
Még később rájöttek, hogy senki se ellenőrzi a beütést, és már házilag se csinálták meg...
Még valami: szerintem kb. 1:1000-hez az esély, hogy ennyi év elteltével gyári állapotú fojtott Simsont találj! Az első volt, hogy kivették a súbertől a határolót, a második, hogy levágták a kipufogó csövet, és kifúrták a dobot. Na persze a hengert már kevesebben reszelgették.
Úgy látom a piacon mindenféle szedett-vedett több darabból összerakott motorok vannak többségben. Még szűz adattáblát is lehet venni, amibe a gyártási időt és az alvázszámot mindenki maga ütheti be.
:(
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!