Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Motorszerelők figyelem! 1998...

Kori21 kérdése:

Motorszerelők figyelem! 1998 Husaberg FE 501 mi lehet a baj?

Figyelt kérdés
A problémám azzal lenne h csak berugó karos és iszonyatnehez berugni es ugye van ez a dekompresszió amivel lenyegesen egyszerübb beinditani ezt be lehet kotetni mert akitol vettem aztmondta hogy nincs bekotve de en ugy tudom hogy a dekompresszio az igazabol egy fogas kerek vagy kerekek a berugo tengelyen tehat attetel szerint mukodik.szerintetek hogy lehet megoldani? A masik problemam az hogy ha uzemi homersegleten van akkor es berugom akkor kb. 20-30 masodpercmulva leall magatol.Szerintem alapjaratot kell allitani rajta de hidegen pedig szivato berugom es beindul par perc mulvaleveszem a szivatot akkor meg van alapjarat.a masik problema a "vissza lo a kipufogo" ez normalis vagy szelep vezerles a baj ezt is csak melegen csinalja...koszonom hogy elolvastad es hogy segitesz!

2014. szept. 7. 20:05
 1/2 anonim ***** válasza:
a fél literes motorok sajátja hogy egy ló kell, hogy be lehessen rúgni
2014. szept. 7. 20:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:

Először is az nem dekompresszió hanem dekompresszor. És lényegében hagy egy kis rést az égéstérben, így nem kell fél liter levegőt összenyomnod, mert egy része távozik szépen.


A durrogást okozhatja a rossz gyújtásbeállítás is. Először azt ellenőrizd, állítsd be a gépkönyv alapján. Aztán ha még mindig nem jó az alapjárat akkor jöhet az.

2014. szept. 7. 20:32
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!