Melyiket lenne érdemes megvenni? Bmw 520d e60 vagy 120d.
szerintem meg tökm1, hogy 5-ös vagy 1-es, nem a kaszni számít, hogy hogy érzi magát a pályán...
amúgy meg azt vedd amelyik jobban bejön, városban elég az 1-es is szaladgálni
azzal meg ne foglalkozz, hogy nem melegszik be stb, nem mindig lehet ésszerű döntést hozni, ha a dízel tetszik akkor vedd meg és kész
városi rövidtávokon soha nem fog tudni regenerálni a DPF, rövid időn belül el fog tömődni és viheted szervizbe tisztíttatni jó pénzért, aztán megint, és megint, és így tovább...
városi furikázásra nem való részecskeszűrős dízel, sőt igazából semmilyen "modern" dízel nem szereti a rövidtávú használatot, a dízel autópályára termett, hosszú utakra, ahol közepes fordulaton/terhelésen, üzemi hőmérsékleten, egyenletes tempóban ketyeghet, így tud takarékos és hosszú élettartamú lenni, városban hamar meg fogod ölni, és a BMW nem az olcsó alkatrészeiről híres...
de hát kinek a pap, kinek a papné, szerintem városba egy 116i is tökéletesen megfelelne, 50-60-at bármelyik BMW pillanatok alatt eléri, gyorsabban meg úgyse mehetsz városban... ha minden nap bp-tatabánya távon ingáznék, akkor tuti dízelt vennék, de én is rövid utakat járok, ezért nem veszek...
amúgy marhára nincsenek egy árban... mert a közel 10 éves 5-öst kapod meg annyiért, mint a 6-7 éves 1-est... ennyi erővel az e65-ös 7-es is annyiba kerül, mint az 1-es, csak az meg már 12 éves, és a 2 állapota között hatalmas különbség lehet! nem minden a vételár...
"és akkor mivan? majd elviszi szervizbe és megcsinálják"
Ja, minden embernek az a vágya hogy évente párszor otthagyjon 100 ezreket a szerviznél (ugyanis egy BMW-s DPF javítás ilyen árban mozog). Arról nem is beszélve hogy a befecskendező sem szereti a hideg üzemet, és az már félmilliós tétel ha elromlik.
Örülök,hogy ennyi válasz jött, megpróbálok mindenre válaszolni.
Első sorban munkába járáshoz használnám,ami 30 km-re van innét..napi 60 km csak a munkára. + az egyéb ide oda mászkálás ez szerintem nem rövid táv, illetve szerintem nem adtam meg,hogy rövid vagy hosszú távon használnám még mielőtt el lenne itt döntve. Régebbit semmiképpen sem akarok.
A városi használat alatt vidéki várost értek (Komárom Esztergom megye a helyszín)itt nem jellemző a dugó és simán lehet menni 80, akár 120-al is "bárhol" meg itt bőven elférne egy 5-ös is.
Részemről mindegy,hogy dízel vagy benzines,majd amilyen kínálat lesz,mert többségben a dízel van eladó soron is. Csak példának mondtam a "D"-t dízelt.
A szalonárban lehet,hogy nem egyezik,de mondjuk egy 2005-ös 160 LE-s 120d és 520 d mondjuk 3,500 000-es árban van akkor úgymond egy árban van és ilyenkor nekem jobban megérné az 5-ös, igaz,hogy fenntartásban nem egyeznek meg az állapotot is figyelembe kell venni . Erre értettem én azt,hogy egy árban vannak.Lehetne 7-es is,de annak még feljebb ugrik a fenntartási költsége és 7-sre már a méreteiből adódóan sincs szükségem (nem mintha az 5-ös annyira kicsi lenne) az pont egy amolyan középút.
Nem vagyok köbcentivadász a mondjuk 163-177 LE bőven elég az is tud száguldani és éppen forgalmas az út akkor meg tök mindegy,hogy 500 vagy csak 170 LE..
Meg talán az 5-ös biztonságosabb, mert nagyobb,mint az 1-es. Át kell ez még gondolni,hogy melyik fogja nekem jobban megérni. mindkettő felé nagyon húzok mindkettő tetszik mindkettő jó lenne.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!