Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Melyiket lenne érdemes megvenn...

Melyiket lenne érdemes megvenni? Bmw 520d e60 vagy 120d.

Figyelt kérdés
Mind a 2 tetszik,de igazából használtan úgymond egy árban vannak. Az 1-es áráért megkapom az 5- öst. Többnyire városi hasznalatra kellene.

2014. szept. 1. 21:46
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
90%
Hát a helyedben az ilyen részecskeszűrős gépeket nyélből kizárnám a városi használatból. Főleg ha 1-2 kilométert jársz vele. A motor be sem melegszik és máris áll le. Inkább 1 régebbi adagolós dízel vagy egy benzines.
2014. szept. 1. 21:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 Joci_27 ***** válasza:
90%
Városi használatra ne vegyél 5-öst, az inkább autópályán érzi jól magát, arról nem is beszélve, hogy jobban jársz egy fiatalabb, megkíméltebb és olcsóbban fenntartható 120-szal, mint egy lefingott, régebbi 5-össel, ami ráadásul szintén dízel, szóval hamarosan rákölthetnéd a gatyádat. Az olcsó használt prémiumautó hamar elkéri az árát a javításokban és a fenntartásban, nem ritkák a sok százezres szervíz számlák. Akkor vegyél ilyen autót, ha erre fel vagy készülve!
2014. szept. 1. 21:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 anonim ***** válasza:
0%

szerintem meg tökm1, hogy 5-ös vagy 1-es, nem a kaszni számít, hogy hogy érzi magát a pályán...


amúgy meg azt vedd amelyik jobban bejön, városban elég az 1-es is szaladgálni


azzal meg ne foglalkozz, hogy nem melegszik be stb, nem mindig lehet ésszerű döntést hozni, ha a dízel tetszik akkor vedd meg és kész

2014. szept. 1. 22:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 anonim ***** válasza:

városi rövidtávokon soha nem fog tudni regenerálni a DPF, rövid időn belül el fog tömődni és viheted szervizbe tisztíttatni jó pénzért, aztán megint, és megint, és így tovább...

városi furikázásra nem való részecskeszűrős dízel, sőt igazából semmilyen "modern" dízel nem szereti a rövidtávú használatot, a dízel autópályára termett, hosszú utakra, ahol közepes fordulaton/terhelésen, üzemi hőmérsékleten, egyenletes tempóban ketyeghet, így tud takarékos és hosszú élettartamú lenni, városban hamar meg fogod ölni, és a BMW nem az olcsó alkatrészeiről híres...

de hát kinek a pap, kinek a papné, szerintem városba egy 116i is tökéletesen megfelelne, 50-60-at bármelyik BMW pillanatok alatt eléri, gyorsabban meg úgyse mehetsz városban... ha minden nap bp-tatabánya távon ingáznék, akkor tuti dízelt vennék, de én is rövid utakat járok, ezért nem veszek...


amúgy marhára nincsenek egy árban... mert a közel 10 éves 5-öst kapod meg annyiért, mint a 6-7 éves 1-est... ennyi erővel az e65-ös 7-es is annyiba kerül, mint az 1-es, csak az meg már 12 éves, és a 2 állapota között hatalmas különbség lehet! nem minden a vételár...

2014. szept. 2. 00:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 anonim ***** válasza:
0%
és akkor mivan? majd elviszi szervizbe és megcsinálják
2014. szept. 2. 10:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 anonim ***** válasza:
Azert nem megy olyan könnyen az a dpf tömödes meg max 30ezrenkent kimossa. 320D t neztel? Az pont jo atmenet es abbol is talalsz jol felszereltet.
2014. szept. 2. 12:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 anonim ***** válasza:
jah, hát végülis legalább fejlődik a gazdaság, valakiből a szerelőnek meg az alkatrész gyártóknak is meg kell élni... :D
2014. szept. 2. 12:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 anonim ***** válasza:

"és akkor mivan? majd elviszi szervizbe és megcsinálják"


Ja, minden embernek az a vágya hogy évente párszor otthagyjon 100 ezreket a szerviznél (ugyanis egy BMW-s DPF javítás ilyen árban mozog). Arról nem is beszélve hogy a befecskendező sem szereti a hideg üzemet, és az már félmilliós tétel ha elromlik.

2014. szept. 2. 12:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 anonim ***** válasza:
kérdező, ha nem akarsz rákefélni, felejtsd el városi használatra ezeket a dízeleket, turbó, hajtókar és főtengely csapágy, DPF, lendkerék, mindet a rövidtávú, üzemi hőmérséklet alatti működés és a gyakori indítózás fogja tönkretenni, többe fog kerülni km-re vetítve a fenntartása, mintha pl egy benzines 116i-t vennél, mert városba az 1.6-os is bőven elég, de autópályán sem fogod feltartani vele a forgalmat, mert 180-200 körül az is megy... (Németországban, de itthon csúnya bünti jár ha annyival csapatsz)
2014. szept. 2. 13:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 A kérdező kommentje:

Örülök,hogy ennyi válasz jött, megpróbálok mindenre válaszolni.

Első sorban munkába járáshoz használnám,ami 30 km-re van innét..napi 60 km csak a munkára. + az egyéb ide oda mászkálás ez szerintem nem rövid táv, illetve szerintem nem adtam meg,hogy rövid vagy hosszú távon használnám még mielőtt el lenne itt döntve. Régebbit semmiképpen sem akarok.


A városi használat alatt vidéki várost értek (Komárom Esztergom megye a helyszín)itt nem jellemző a dugó és simán lehet menni 80, akár 120-al is "bárhol" meg itt bőven elférne egy 5-ös is.


Részemről mindegy,hogy dízel vagy benzines,majd amilyen kínálat lesz,mert többségben a dízel van eladó soron is. Csak példának mondtam a "D"-t dízelt.


A szalonárban lehet,hogy nem egyezik,de mondjuk egy 2005-ös 160 LE-s 120d és 520 d mondjuk 3,500 000-es árban van akkor úgymond egy árban van és ilyenkor nekem jobban megérné az 5-ös, igaz,hogy fenntartásban nem egyeznek meg az állapotot is figyelembe kell venni . Erre értettem én azt,hogy egy árban vannak.Lehetne 7-es is,de annak még feljebb ugrik a fenntartási költsége és 7-sre már a méreteiből adódóan sincs szükségem (nem mintha az 5-ös annyira kicsi lenne) az pont egy amolyan középút.


Nem vagyok köbcentivadász a mondjuk 163-177 LE bőven elég az is tud száguldani és éppen forgalmas az út akkor meg tök mindegy,hogy 500 vagy csak 170 LE..


Meg talán az 5-ös biztonságosabb, mert nagyobb,mint az 1-es. Át kell ez még gondolni,hogy melyik fogja nekem jobban megérni. mindkettő felé nagyon húzok mindkettő tetszik mindkettő jó lenne.

2014. szept. 2. 16:08
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!