Mit csináljak a motorommal, hogy csökkenjen az egykerekezési hajlama?
Cserélhetsz áttételt, de szerintem egyszerűbb és ésszerűbb megoldás lenne ha megtanulnád kezelni a motort ,hogy ne ugy menjen ahogy ő akar hanem ahogy te akarsz!
Áttétel modositás: hátra kisebb lánckerék vagy előre nagyobb. Igy többet megy végsebességre és veszit egy picit az erejéből.
gondolom 600ccm vagy a fölötti a gép.. azért addigra már el szokott koptatni az ember 1-2 motort, és akkor már érezni kéne hogy mi a pálya
amúgy meg kevesebb gázt húzz, és terheld jobban az elejét
ja most gondolkodok hogy lehet h enduro-ról van szó, hát ahhoz meg nem nagyon értek
Úúúristen... Megbotránkozok, milyen h.ülye kérdéseket tesztek fel :)
1 - a két keréken közlekedésnél már csak egyetlen dolog élvezetesebb, az egy keréken közlekedés, úgyhogy k.urvára örülnöd kéne, hogy magától egykerekezik a motor
2 - bármi, amit teszel ellene egyéb mellékhatásokkal is jár. A leáttételezésnek köszönhetően meghosszabbodnak a sebességfokozatok, így adott esetben rosszabb menetteljesítményed lesz, lejjebb is mehet a végsebesség adott esetben (ehhez tudni kéne milyen motorról van szó)
Egyébként hátra nagyobb fogaskerék, tengelytáv lehetséges maximumra növelése, motor előrebillentése (első futómű előfeszítésének behúzása, hátsó megnövelése) De ezek befolyásolják a motor irányíthatóságát, ráadásul a futómű hasonló állításával az utánfutást is befolyásolod, ami a kormány sztálásához is vezethet, a kanyarodási tulajdonságok is romlanak.
Tehát, mint előttem többen is mondták, tanuld meg vezetni azt a kurv@ motort, és élvezd, hogy ÉL a motor, nem pedig egy sz@ros robogón ülsz! :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!