Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Jó motor az Aprilia RS 125?

Jó motor az Aprilia RS 125?

Figyelt kérdés

Sziasztok! Most akarok motort venni,és hát én ezt szemeltem ki magamnak,egyszerűen szerelmes vagyok belé*-*

Nektek mi a véleményetek róla? Kicsit analfabéta vagyok a motorokhoz,szóval nemtudom,hogy mi a jó és mi a rossz benne,de az biztos hogy a kinézete és a hangja nagyon megfogott! Sosem szerettem a crossmotorokat,meg a simson szerűségeket... mindig az ilyen nagyobbak ragadtak meg!



2014. aug. 26. 14:34
 1/8 anonim ***** válasza:

barátom ugyanilyen volt, szerelmes lett belé, vett is egy nagyon jó állapotút 700ezerért


tény, hogy ment mint a mérgezett egér, kategóriájának egyik legerősebb gépe (annyira, hogy A1-gyel nem is lehetne vezetni), viszont olasz és fos


először őt se érdekelték az ilyen vélemények, mert az apja autószerelő, és a motorokhoz is elég jól ért, de baromi sokat kínlódtak vele, mindig volt valami gond


most egy 1000-es gixert hajt, azt mondja ég és föld a különbség megbízhatóságban

2014. aug. 26. 14:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
A2 kategóriás motor. Ebben a kategóriában viszont sokkal, de sokkal jobbakat is lehet már kapni.
2014. aug. 26. 14:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:
Tudtom szerint A1-essel is lehet vezetni,elvégre ugyanúgy 125 ccmes:o
2014. aug. 26. 15:06
 4/8 anonim válasza:
A1-es jogosítvány 125ccm-es ÉS max. 11kw (15LE) teljesítményű motor vezetésére jogosít fel. Ez pedig két ütemű lévén inkább olyan 25-28LE körül van.
2014. aug. 26. 15:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:

100szor leirtam már hogy minden Aprilia RS125 forgalmi szerint 15 lovas (gyárilag igy adták) és akad olyan is amelyikben megvannak a fojtások is.

Amúgy ha tényleg analfabéta vagy a motorokhoz, ne vedd meg, mert majd rossz lesz hogy nem tudod mire költöd az 50.000 forintokat.

2014. aug. 26. 16:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:

az első jó írta.

olasz és japán motor között ég és föld a különbség.

annyi hogy az olaszok a kis ccm-es motorok gyártására vannak jobban ráhangolódva. A japánok meg a nagymotorokra. Japán minde szempontból jobb, mint egy fos aprilia. Jól néz ki, de amúgy melyirke gondoltál a 4 üteműre vagy a 2 üteműre?

4 üteműt vezetheted, mert az 15 lóerő. a 2 üteműt hivatalosan nem vezetheted, de olyan papírokkal adják ki hogy vezetheted. Csak ha a rendőrök ráállítanak egy teljesítménypadra akkor van sz..ás

aztán én nem ajánlom az apriliát. Egyik ismerősömnek van egy, aztán állandóan csak a baj van vele.

2014. aug. 26. 16:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

Nincs vele semmi gond, csak 2T révén szerviz igényes és sokba fog kerülni tankolni.

Régen, sőt, még most is tetszik (az újabbak), szívesen vennék most is, ha tudnám tankolni. Inkább egy túra 4T vennék, kényelmes hosszabb távon és szinte igénytelen. 3 literből lazán kijön.

2014. aug. 26. 19:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
azért azt is írjátok már hozzá hogy a magyar paraszt csak megveszi az Apriliát, de amikor 8-10.000 km-nél cserélni kellene a dolgokat és a gyári 90-100ezer ft-os főtengely meg 65-70ezer forintos dugattyúszett helyet megveszi az utángyártottat, és az olajon is spórol mert nincs lóvé a fenntartásra, akkor persze hogy tönkre megy, de ezt már senki nem teszi hozzá, csak azt hogy szar az Aprilia mert szarnak vágta a nincstelen paraszt. Az olaszok nem a koldus rétegnek gyártanak motort, hanem annak aki megtudja venni hozzá az alkatészeket és nem spórol rajtuk. Ellenben mutass nekem egy motort 125-ös kategóriában ami gyorsabb vagy erősebb mint az RS125 (Cagivan kívül nem tudsz mutatni egyet sem, és a Cagiva szintén olasz, talán még a Bimota az amelyik kb. egy szinten van). A sajátomban gyári Nicasil-os henger van, és már a negyedik dugattyú szettet nyűzi, mégsincs semmi baja pedig csúcsra van húzva a blokk (42 Le), de nem faszariskodok, hanem megrendelem hozzá a gyári dolgokat, és beleteszem az 5400 ft-os full szintetikus olajat. Aki itt lehurrogja az Apriliát, írja már le hogy mennyit költ egy felújításnál rá (nekem egy felújítás gyári alkatrsézekkel 200-220ezer ft 8-10ezer km-enként)? Nem tagadom, kiváló motorokat gyártanak a Japánok, a világ egyik legmegbízhatóbb motorjait, de ha nem törődsz vele és faszari vagy, azt is tönkre tudod vágni. Viszont lényeges hogy a japán vasak tömeg motorok, azért egy Aprilia RSV4 Factory, Ducati 1199 Panigale, MV Augusta F4 rr, Bimota DB7,DB11 messze kitűnik a sorból, ezzel nem azt akarom mondani hogy jobbak az olaszok, mert nem jobbak de nem is roszabbak, viszont olasz motort vezetni az egy életérzés (természetes pénz kell hozzá, mert a fenntartási költsége nem annyi mint japán társainak.
2014. aug. 29. 16:41
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!