Milyen 125-s váltós motort ajánlotok?
Amelyiknek nem bicikli hangja van azután az összes után megfordulnak. Nekem a patika álapotú etz-met is megbámulják...
Faterét is megbámulják. Teljesen igazad van hogy tömegmotor. Én apriliát ezen a környéken nem látok. Néha látok egy szakadt endúrót. Meg ilyen kis régi 50-est. Ennyit szoktam látni. Japánból van rengeteg. De valószínűleg nem azé van rengeteg mert rossz és nem nyújt élményt. Ilyen motorokat nem hétkoznpi kozlekedesre használnak es akkor nem lenne ennyi japán motor ha rossz volna vagy nem nyujtana élményt. Az apriliák sem olyan jelentősen drágábbak. De akkor is ha megkérdezel 10 idegent hogy milyen motort venne akkor szerintem 7-8 japán motort mondana.
Nem nyírja ki a motort idő előtt.
A 3 ezres fordulat nem kicsi neki mivel a gyári könyv szerint 3-6 ezer tartományban kell tartani. 3 ezernél kezd el normálisabban erő lenni benne. És 6 ezerig megy. 6 ezer felett már folyamatosan fogy el az ereje. Nyomatékot 5 ezernél adja le. Az erőt meg 6 ezernél. Szóval 6200-tól jobban nincs értelme kihúzatni.
Aztán a hátsó lánckeréken nem lehet variálni. Mert földesúton használom szóval fontos rá a láncvédő bakelit és a láncvédő gumik. A hátsó láncvédő bakelitbe nem fér bele nagyobb lánckerék. És az amúgy is elég drága. Előre meg 15 fogas helyett tettem 13 fogasat. Az első lanckerek 1800 forint. Hátsó meg 6-7-8 ezer forint.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!