Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Milyen 125-s váltós motort...

Milyen 125-s váltós motort ajánlotok?

Figyelt kérdés
Sziasztok. Valamilyen 125-s váltós motort szeretnék venni. Milyen motort tudtok ajánlani ami megbízható és el fél rajta egy utas :). És max olyan 150 ezer legyen. Egyenlőre MZ-n gondolkodom. De ti mit ajánlanátok?

#motor #125-s
2014. aug. 22. 17:11
1 2
 11/19 anonim ***** válasza:
írtam már fentebb, hogy először gondold át azt, hogy mit akarsz ide írni, és csak azután gépeld be. Akkor legyen V2-es, ugyan mindegy, a V blokk nyomatékosabb, erősebb mint a soros. Mi kell a magyar embernek? Ez változó, legfőkébb a pénztárca határozza meg. Nekem példáúl Aprilia kell, RS50-en kezdtem motorozni, majd jött az RS125 és RS250, jelenleg pedig az RSV4 Factory, igazad van, nem tudom kihasználni, de nem is azért vettem hogy a 209 lóerővel nyélgázon menjek. Ha száguldozni akarok, felpakolom a motort a trailerre, és megyek a pályára, ott lehet neki küldeni, de azt a teljesítményt ott sem tudom elérni vele amire képes lenne, ahhoz kb. egy Misano stílsu és nagyságú pálya kellene. A Hayabusha az már egy teljesen más kategória, mondhatni hogy nincs értelme akkora motort gyártani, mert semmivel nem érzel többet rajta mint egy 1000 ccm-esen, és a teljesítménykülönbséget pedig nem tudod kihasználni. Az olasz motorok az egy életérzés, a japán motorok pedig egy igazi tömegmotor kategória. Szétnézel és csak Hondákat, Yamaha-kat, Kawasakikat, Suzukikat látsz, néha-néha feltünik egy RSV4, Ducati vagy éppen egy MV Agusta, ezekből keveset látsz, és megfordulnak utánuk az emberek.
2014. aug. 24. 12:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/19 anonim ***** válasza:

Amelyiknek nem bicikli hangja van azután az összes után megfordulnak. Nekem a patika álapotú etz-met is megbámulják...

Faterét is megbámulják. Teljesen igazad van hogy tömegmotor. Én apriliát ezen a környéken nem látok. Néha látok egy szakadt endúrót. Meg ilyen kis régi 50-est. Ennyit szoktam látni. Japánból van rengeteg. De valószínűleg nem azé van rengeteg mert rossz és nem nyújt élményt. Ilyen motorokat nem hétkoznpi kozlekedesre használnak es akkor nem lenne ennyi japán motor ha rossz volna vagy nem nyujtana élményt. Az apriliák sem olyan jelentősen drágábbak. De akkor is ha megkérdezel 10 idegent hogy milyen motort venne akkor szerintem 7-8 japán motort mondana.

2014. aug. 24. 13:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/19 anonim ***** válasza:
a pénz határozza meg, hogy kinek mire telik. Nem mondtam hogy rosszak a japánok, leírtam hogy jók, nagyon jók, ezért van belőlük annyi, de tömegmotorok. Az olaszokból keveset látsz mert egyrészt drágák, másrészt az alkatrész is drága hozzá, és nem mindenki ért a szervizeléséhez, és nem mindenki tudja fenntartani ha netán meg is tudná venni. Megbízhatóságban, tartósságban a Japánok a nyerők, erőben, teljesítményben az Olaszok. Ennyi, és itt magam részéről le is zártam a dolgot.
2014. aug. 24. 13:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/19 anonim ***** válasza:
Na én is így gondolom a dolgot.
2014. aug. 24. 17:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/19 A kérdező kommentje:
Rendben. És az ETZ-ről mit tudtok mondani? :)
2014. aug. 26. 13:03
 16/19 anonim ***** válasza:
Hát leírtam az etz.ről a dolgokat. Nagyon jó motornak tartom. Csak nem egy rossz darabot kell hajtani. 3n ráköltöttem csak a blokkra 50-60 ezer között. És teljesen tökéletes. Kisebb lánckerék van rajta elől így kisebb a végsebessége de sokkal jobban gyorsul. Ez városba jó ez az áttétel mert 5.-be tudok menni 50-55 között és akkor 3 ezret forog. Az utazója az így 60-65 körül van. Ez nem alkalmas országúti közlekedésre de városba nagyon jó. Én csak földesúton használom az enyémet. Oda nem kell hogy sokat menjen végre csak gyorsuljon. Így 90 a vége. Nem szabad sajnálni az alkatrészek cseréjét. És hozzáértő rakja össze!
2014. aug. 26. 14:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/19 anonim ***** válasza:
én az első lánckereket nem piszkálnám, csak a hátsót. Ha hátulra teszel nagyobbat, úgy is nyomatékosabb lesz, és nem nyírod ki vele a motort idő előtt, meg a 3000-es fordulat nem kicsi neki? 2T révén kell neki a pörgés, különben erőtlen és teleokádja a kipufogót, (legalábbis nekem 8000-9000 alatt nem igazán lehet tartani mert az egészségtelen számára). Azt hozzá teszem hogy a régi és szoci motorokhoz nem igazán értek, de gondolom az erő és anyagminőségbeli különbséget leszámítva a működése ugyan az.
2014. aug. 26. 17:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/19 anonim ***** válasza:

Nem nyírja ki a motort idő előtt.

A 3 ezres fordulat nem kicsi neki mivel a gyári könyv szerint 3-6 ezer tartományban kell tartani. 3 ezernél kezd el normálisabban erő lenni benne. És 6 ezerig megy. 6 ezer felett már folyamatosan fogy el az ereje. Nyomatékot 5 ezernél adja le. Az erőt meg 6 ezernél. Szóval 6200-tól jobban nincs értelme kihúzatni.

Aztán a hátsó lánckeréken nem lehet variálni. Mert földesúton használom szóval fontos rá a láncvédő bakelit és a láncvédő gumik. A hátsó láncvédő bakelitbe nem fér bele nagyobb lánckerék. És az amúgy is elég drága. Előre meg 15 fogas helyett tettem 13 fogasat. Az első lanckerek 1800 forint. Hátsó meg 6-7-8 ezer forint.

2014. aug. 26. 17:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/19 anonim ***** válasza:
Ja és még annyi hogy gyári lánckerekekkel én sem használnam 3 ezres fordulaton 5.-ben. De mivel kisebb a lanckerek elol igy nyomatekosabb és pici gázzal elbírja az 5.et is 3 ezres fordulatnál. gyári áttétellel nem árt neki ha 4 ezren van inkább használva. De igy nyomatékosabb sokkal. 2 ezres fordulattal már szépen megindul.
2014. aug. 26. 17:36
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!