Mit jelent a szívó benzines autó, és miért Istenesíti mindenki a tdi-t vele szemben?
Szívó benzin olyan benzines motor amiben nincs semmilyen feltöltő (turbó vagy kompresszor).
A tdi meg egy turbóval felszerelt dízel. Legnagyobb előnye hogy kevesebbet fogyaszt mint a szívó benzin.
De én nem tudok arról hogy a tdi-t mindenki isteníti a szívó benzinnel szemben.
A 2.0 benzin szerintem legyorsulja a 2.0TDI-t.
Nem érdemes összehasonlítani a 2-t mert TDI-t úgyis csak az vesz aki sokat autózik. Aki csak tescobajárós autót akar az nem TDI-t vesz.
"A 90 lovas TDI simán otthagyja a 102 lovas szivóbenzinest, azonos autók esetén."
Keress vissza, múlt héten volt ilyen kérdés Golf4-ről. A 105 lovas 1.6 gyorsulása pár tizedmásodperccel jobb, mint a 110 lovas 1.9 TDI gyorsulása. Az ezért meg csúnya lenne, ha a 90-es TDI nagyobbat lépne, mint a 110-es :D
Hogy a kérdésre is válaszoljak
"Mit jelent a szívó benzines autó, és miért Istenesíti mindenki a tdi-t vele szemben?"
Általában mindenki azt isteníti amije van vagy amit szeretne. Minden konstrukciónak megvan a maga előnye és hátránya.
A TDI előnye a hagyományos szívó benzineshez képest, hogy alacsony fordulatszám tartományban dinamikusabban lehet vele közlekedni és kevesebbet fogyaszt( ez adódik a dízel motor jellegéből ).
Itt három kategóriát kellene szétválasztani:
Szívóbenzin
Turbófeltöltő
Kompresszor
Mindnek van előnye, hátránya.
Szívó: alacsony fordulaton reakcióképes, dinamikus, jól lép.
Feltöltős: amíg a turbónyomás nem jön meg lomha, utána kilő, mint a csúzli
Kompresszor: alacsony fordulaton nagyot lép, magas fordulaton már csak arra jó, hogy terhelje a motort (saját tehetetlenségével, és a betáplált forró levegővel egyaránt)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!