Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Simsonon mit okoz ha a benzinc...

Simsonon mit okoz ha a benzincsapot álló motoron egy napig nyitva hagyjuk?

Figyelt kérdés
Milyen tünetekeet produkálna ez 1 másnapi motorozáskor? És ezek csak a motor első inditásakor vagy vmikor az után is jelentkezhetnek?
2014. aug. 14. 12:08
 1/5 anonim ***** válasza:

Ha jól zár a tűszelep a porlasztóban, akkor gyakorlatilag semmilyen következménnyel nem jár.

Ha kicsit ereszt, akkor egy idő után csepegni kezd a benzin a porlasztóból, illetve az első indítás nehezebb lesz, füstöl. De pár másodperc alatt kidolgozza magából, semmi maradandó kárt nem okoz, ne aggódj.

2014. aug. 14. 12:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

Elméletileg semmi baja nem kellene, hogy legyen, mert a tűszelepnek tele tanknál is meg kellene tartania a folyadékoszlop nyomását. A gyakorlatban a tűszelep azért nem ennyire fickós, lassacskán túlfolyik a benzin. Először csak a kelleténél jobban megtelik az úszóház, utána a túlfolyón át a blokk tetején köt ki az üzemanyag. Ha jól tudom, onnan van lefolyója a lánc felé. Másnap, hideg motor indításánál van, hogy nem is veszel észre semmit, mert a túl magas benzinszint túldúsulást okoz, de hidegindításnál épp erre van szükség. Akkor van gond, ha már nincs a helyzet magaslatán a tűszelep, nyitott csappal állítod le a motort és még melegen próbálod újraindítani. Ilyenkor nem nagyon szokott menni, rugdosni kell egy kicsit, hogy kiszellőzzön.

Lesz látható nyom is: a túlfolyás miatt benzintócsa fog állni a motor alatt. Ez csak akkor veszélyes, ha forró a beton vagy aszfalt, jól párolog és beledobod a csikket.

2014. aug. 14. 12:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:

Jó, akkor elmondom mi volt. Tegnapelőtt nyitott csappal állítottam le. Egy napig úgy állt. Tegnap indítással nem vót nagy gond, de motorozás közben megálltam valahol 1 pillanatra, mikor indulni akartam, az istenért sem indult. Szenvedés volt mire találtam egy lejtőt amin beindíthattam, de utána szinte tökéletesen ment.

Lehet e ennek a benincsap az oka?

Am van még rá legalább 2 ötletem miért lehetett, ezért vagyok kiváncsi.

2014. aug. 14. 12:59
 4/5 anonim ***** válasza:

Megtelik a karbi benzinnel..

Nem kell lejtő legközelebb ha így jársz..

Futsz mellette ráugrasz beteszed 2 vagy 3. ba ráereszted a kuplungot ,mikor megfordult a kerék leugrasz róla és szaladsz vele. Miközben játszol a gázzal.

Volt olyan motorom ami csak így indult be :)


De ha kopott a karbiban az úszó tű. Ami gyakran előfordulhat ezekben a régi technikákban akkor könnyen elfolyhat az összes benzined ami a tankban van. Ennek nagy része nem a motorba hanem a földre folyik.

2014. aug. 14. 14:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

Ha a tűszelep felragad,

mert megvan kopva,

vagy olaj dús a keverék

ez is lehet a hiba.

(nem kap benzint)


Te szépen elkezdted tolni a motort

a tűszelep kinyitott,

így volt üzemanyag,és beindult.


"Nekem a túlfolyón van egy kis cső elvezetve

a láncvédő mögé,hogy ne a blokkon álljon a benzin."

2014. aug. 17. 01:44
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!