Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ducati energia gyújtás Simsono...

Ducati energia gyújtás Simsonon, miért nincs 12 volt?

Figyelt kérdés

Szóval van egy ducati energia gyújtás a Simsononom ehhez egy Aprilia RS 50 ducati energia feszültségszabályozója, ami 3 lábú. (Test, szabályozatlan áram, szabályozott áram...)


A gyújtásalaplapról egy sárga vezeték jön, ami a feszszab.ra megy, mint szabályozatlan áram. A problémám, hogy a szabályzó után nem mérek 12 voltot, fordulaton se. 3-4 voltot produkál. Más motoron működött a szabályozó... Nem tudom hol lehet a hiba.


2014. júl. 7. 21:25
 1/9 kisbeethowen válasza:

esetleg nem érzed, hogy a szabályzó (vagy a kábelok) melegednének, kellemetlen szaguk lenne (esetleg füstölnének) valahol?


ha ezek valamelyike, akkor az azt jelenti, hogy a szabályzó után van a baj, mert valami annyira leterheli, hogy melegszik, és nem tud rendes fesz.t kiadni.


ha nem melegszik semmi, akkor sajnos nem tudok segíteni :(

2014. júl. 7. 21:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:

Hülye voltam, csak fordítva kötöttem be...

Azért köszi, zöldpacsi ment a hozzáállásért;))


Még valami: Egyenirányító kéne nekem, ugyanis ez a cucc váltóáramot lő, ducati energia gyújtáshoz van valami 'hivatalos' cucc?

2014. júl. 7. 21:56
 3/9 anonim ***** válasza:

Hát, én annó egy Graetz híddal oldottam meg, bemegy a váltó, kijön az egyen áram. 470 ft egy olyan diódahíd :)


[link]


És azért produkál 3-4 Voltot, mert egyenfeszültséget akarsz mérni váltón

2014. júl. 7. 22:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:

# 3


Konkrétan a baj az volt, hogy rosszul kötöttem be a szabályzót, mert arra rájöttem, hogy váltó kéne:)


Viszont ezt a Graetz hidat nem hiszem, hogy egy olyan rendszerre mint a Ducati energia rá lehetne tenni. Vagyis nem értem, hogyan.


[link]


Innen a lényeg, hogy a tekercs egyik fele test, másik fele az megy a szabályozóba, a test rá van kötve a szabályozóra, és a szabályozóból kijön egy szabályzott 12 volt. Mivel, nem tudom hogy működik ez a Graetz cucc, hálás lennék, egy kis gyorstalpalónak, hogy az én rendszerem esetén hogy kéne beépíteni:)

2014. júl. 7. 23:27
 5/9 anonim ***** válasza:

Graetz híd nem jó!

Az a probléma hogy a gyújtás tekercsének az egyik vége testen van. Valamint a - is testen lenne. Így meg nem működik a graetz híd.

Megoldás az ha bekötsz egy diódát. Igaz így csak félperiódust kapsz. De ez van.

2014. júl. 7. 23:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:

Én lekötöttem a direkt testet, és felhoztam a tekercs két kivezetését, úgy egyenirányítottam.

Nekem úgy bevált, bár bonyolult picit :D

2014. júl. 8. 09:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
SessionBlackyea11, de akkor meg a 3 lábú szabályzó nem használható.
2014. júl. 8. 14:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
Na igen, akkor kell építened egy fesszabot, vagy venni egy 4 lábút :)
2014. júl. 8. 14:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 A kérdező kommentje:
Köszi a válaszokat, akkor végül is arra jutottatok, amire én - Graetz-híd nem jó, és diódával kell megoldani. (Most szereztem ezt a feszültségszabályzót 6 rugóért, úgyhogy mostmár dióda lesz mindenképp, vesztek egy félperiódust, ez van.)
2014. júl. 8. 18:53

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!