Szerintetek miért van az, hogy a 150 es ETZ-men világítással az alapjárat 2000 körül van, világítást lekapcsolva pedig akár 4000-re is is felkúszik a mutató?
-Normális h a lámpák ennyire elveszik az energiát??
-2000 alatt pedig nem tudja megtartani az alapjáratot és leáll előbb utóbb, ez miért lehet?
Lehet hogy az aksid sem a régi... vagy nagyobb amperos aksi lehet benne amit nehezebben tud feltölteni a gép, vagy csak "kuka" az aksi de még használható.Ha tudsz akkor méregess rá ,vagy töltsed fel.
A piros lámpád működik rendesen?Mármint a visszatöltés ellenörző?
Akksi ügyben most nyáron lett új bele JP Moto 5 Ah-s szóval sztem jó meg nem nagy amperos, a töltés visszajelző nem világít. Mondom semmi probléma am a géppel töltése is jó 14 V körüli.
Annyi h szeptemberben vettem a motort, azóta egyszer fel kellett töltenem november elején az akksit mert 8 V volt benne a 12-13 helyett, de ezt betudtam a hidegnek, meg h keveseket (1-2 km-t)mentem vele.
Nézd meg hogy a szívócsonk nincs e kirepedezve.
Karbibeállítás is ellenőrizni kéne,esetleg nézd meg a légszűrődet.
A 250-be gyári aksi 9A.
Nekem 7 amperos van benne ha le van merülve akkor már alsó fordulaton indexelés közben leáll.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!