Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » "Veszélyes" egy bmw e60...

"Veszélyes" egy bmw e60 2004-2005 évjárattól gyártott vagy egy szintén ez év körül gyártott audi a6- ot kb 2,5 max 3 millióért megvenni?

Figyelt kérdés
Milyen hibái lehetnek,kb mennyi lenne a megvétel utáni ráköltés? ( a sok ..az nem válasz!)

2014. aug. 8. 22:11
1 2
 11/20 anonim ***** válasza:
Igy van, valóban nagyon sok ilyen autó jár az utakon, és nyugodt lehetsz, hogy nem mindenki költött rá több százezret. Már irtam fentebb is, hogy egy ilyen autónak ugyanannyi a fenntartása, mint bármelyik más autónak, nyilván drágább a gumi, meg több olaj kell, stb, de ennyi. És tegyük fel tönkre megy valami, például a turbó, akkor azt kicseréled és kész, nem fog minden dárga cucc egyszerre tönkremenni, ilyen nincs, hacsak nem egy autógyilkos vagy. Sőt nagy a valószinűsége, hogyha a 2004-2005-ösök közül megveszed a legjobbat, azzal semmi bajod nem lesz.
2014. aug. 11. 09:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/20 A kérdező kommentje:
Első sorban az ár és minőség a fontos számomra. Tudom ha valamit én cseréltetek ki és legyen az egy komolyabb dolog,akkor inkább legyen az gyári és minden bizonnyal jó is, nem egy tákolt valami,ami kitudja meddig bírja. Alapjáraton nem vagyok az a vad vezető,aki letol mindenkit az útról inkább visszafogottan vezetek és erre hivatkozva úgygondolom,hogy akár hosszabb életű is lehet egy egy alkatrész. :) mindenképpen megnézek majd egy pár autót és akkor eltudom dönteni,hogy kell az vagy sem. Egyébként 520-525i/d- re gondoltam.
2014. aug. 11. 10:53
 13/20 anonim ***** válasza:
Azt tegyük hozzá, hogy a legtöbb a hasonló korú és típusú autók közül (Audi, BMW, Merc) mint a kérdésben szereplők, inkább vállalkozóknál vannak, akiknek kevéssé kottyannak meg a költségek. Az se vágja őket padlóra, ha valami nagy baj lesz. De őket nem is érdeklik az ilyen kérdések, hogy mi lesz ha baj lesz és mennyibe fáj majd. Most nem bele akarok kötni a kérdésbe ne legyek félreértve, csak célszerűbb valami elismerten olcsóbb fenntartású autót nézni. De ez csak az én gondolkodásmódom autószerelő-vállalkozóként. Elismerem, hogy ha valakinek van valami mániája csak egy valamit akar és úgysem nyugszik amíg meg nem veszi. Csak vannak rossz tapasztalataim. Behozta az e90-et egy fiatal (na nem hozta, vontatták a haverjával, mert nem akart költeni a tréleres szállításra amit felajánlottam), aztán itt nyaralt 2 hónapig az autó, mert várt a fizetésére hogy megjavíttathassa, itt kerülgettük az udvarban (az utcára csak nem tolhattam ki úgy félig nekikezdve).
2014. aug. 11. 11:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/20 A kérdező kommentje:
Értem én a problémádat,de nem az első kocsimat készülök megvenni. Szerintem manapság az ember megnézi mit vesz utána jár,erdeklődik legyen az bármilyen autó,most jelen esetre nézve. Nem csak az egyik pillanatról a msikra gondoltam ki az autóvasárlást nem 0ftal indulok neki. Csak ismételni tudom,hogy nem az a célom,hogy az elsőt megvegyem,ami olcsó és tudom,hogy annyira sem megbízható éppen az a példány,hogy az utcára sem érdemes vele kiállni. Ha javítani kell,akkor Azonnal javíttatni fogom az erre szánt pénzből. Szóval nem veletlenül gondolkodom egy efféle autón :) valamint külföldről sem szeretnék behozatni hiába olcsó,majd az egyéb fizetni valók majd felhozzák a magyar árra( szerintem!) ismétlem újra egy normális hasznalhatót akarok,amire éppen akkor nem kell milliókat költeni,hanem időnként javítgatni,ami szükséges.
2014. aug. 11. 12:35
 15/20 anonim ***** válasza:

"Azt tegyük hozzá, hogy a legtöbb a hasonló korú és típusú autók közül (Audi, BMW, Merc) mint a kérdésben szereplők, inkább vállalkozóknál vannak, akiknek kevéssé kottyannak meg a költségek."


A 2004-2005-ös autók már egy sincsenek gazdag vállalkozónál, mivel ők már 4-5 évesen továbbpasszolták. Már minddel jól, illetve kevésbé jól kereső átlagemberek ülnek.

2014. aug. 11. 13:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/20 anonim ***** válasza:
Egy francokat! Csak a 4-5 éves, vagy valamivel idősebb ilyen autók nem a nagy vállalkozóknál vannak, hanem a kkv-soknál (gy.k.: kis és középvállalkozóknál), akik direkt használtan veszik meg ezeket készpénzért, hogy ne kelljen hitelt felvenni, de még bőven nem jelent nekik problémát ezeknek az autóknak az átlagtól magasabb fenntartási költsége (ami azt jelenti, hogy nem foglalkoztatja őket a költség, elviszik a szerelőhöz és kerül amibe kerül, a gazdasági kárt kivéve nyilván). Hidd el tudom, mert ezekkel a BMW-kkel ilyen vállalkozók járnak hozzánk. Csak az átlagember lehet, hogy nem nézi őket vállalkozóknak, mert nem öltönyben szaladgálnak, van egy 20-on éves gyerek, ki nem néznéd, hogy 500 milliós vállalkozása van. Az átlagos melós alkalmazottak inkább az Opel, Suzuki, Renault, Ford, és hasonló autókkal vannak, ja és görcsösen utálják a BMW és a hasonszőrű (Audi, stb.) réteget, de mit lehet tenni, ilyen a kisebbrendűségi komplexus.
2014. aug. 12. 21:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/20 anonim ***** válasza:
Nincs semmilyen vállalkozásom és 2005-ös fekete Audi A6-om van. És még jópár ilyen ismerősöm van (na ok, az egyiknek van egy kocsmája is...)
2014. aug. 12. 22:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/20 anonim ***** válasza:
Mint írtam én ezt látom. De nem is vagy szerintem egy mezei szegény ember, biztos vagyok benne, hogy van egy jó állásod. Semmi közöm hozzá, kinek mennyi van a zsebében, csak a 2005-ös évjárat most még nem egy öreg autó igazán és gyanítom, hogy nem most, hanem még valamikor fiatalabb korában vetted meg. Meg az ismerősök is, ha hasonló kaliberű, korú autójuk van. Szóval nem hinném, hogy földhöz vágnak a költségek.
2014. aug. 12. 23:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/20 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat. Úgy látom a hozzá szólásokból,hogy mindenki inkább a bmw- re hajlana . Pár 100 000- es kiadás nem fog elrettenteni egy ilyen autó megvételtől,bármilyen más autóra is lehetne több 100- at költeni,akár egy olcsóbb fajtára is.
2014. aug. 13. 08:21
 20/20 anonim ***** válasza:
Akkor csak példaként: újként vettem E60 -at, 6 évig csak olajat cserélgettünk benne, de nemrég (nem romlott el soha) költenem kellett rá nagyszervizre közel fél milliót. S kaptam jelzéseket várható további költségekről (láncsere, futómű….). Ilyenkor ezért adják el sokan… Tehát az újnak nem sok a kiadása, de nagy az értékvesztése. A használtautó vásárlónál ez megfordul…. Nem véletlenül nincs csak kapugarancia.
2014. aug. 13. 12:13
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!