Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » "Veszélyes" egy bmw e60...

"Veszélyes" egy bmw e60 2004-2005 évjárattól gyártott vagy egy szintén ez év körül gyártott audi a6- ot kb 2,5 max 3 millióért megvenni?

Figyelt kérdés
Milyen hibái lehetnek,kb mennyi lenne a megvétel utáni ráköltés? ( a sok ..az nem válasz!)

2014. aug. 8. 22:11
1 2
 1/20 anonim ***** válasza:

Lehet veszélyes is. A kulcs mindig az, hogy megnézed a piaci árakat itthon és mondjuk Németországban ( mert talán az a legnagyobb európai használtautópiac).

A6-ból és 5er esetén érdemes annyit rászánni, hogy kényelmesen meg tudd venni árban/felszereltségben/futásban a felső 10%-ot. Ezek akár 20-30-40%-kal is drágábbak, mint egy átlag példány, viszont jó eséllyel ezekkel lesz a legkevesebb gond- főleg ha mondjuk valamelyik márka prémium használtautó programjában kínált autóból választasz. Ez sem garancia mindenre,de az esély itt kisebb egy húzós szerviz számlára.


Persze lehet venni olcsóbban is, de ha futóműre rászalad fél éven belül 3 kiló meg mondjuk következő félévben megint minimum ennyi a váltóra/kuplungra.. akkor semmivel sem leszel előrébb, a különbözetet ugyanúgy rá fogod költeni, csak azért annak már más a szájíze.


Lusta vagyok a pontos árakat meglesni, de ha a leírtaknak megfelelően keresel autót és nem abban reménykedsz, hogy a 3. legolcsóbb lesz a főnyeremény, akkor talán sokáig boldog tulajdonosa leszel egy prémium autónak.


Egy alacsony futású és jó autónak felára van, megfizetni épp nem kell, de ebben a kategóriában már érdemes.

2014. aug. 9. 00:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/20 anonim ***** válasza:
Csak faceliftes-t vegyél és azok 2008-tól voltak…. és még így is számíthatsz bármikor több százezres kiadásra bármikor. Ezek 10-25 milliós kocsik voltak új korukban (típus és extrafüggvényében)), most nem véletlenül kerül ennyibe. Csodák nincsenek! Ami jó annak megkérik az itthoni és a kinti piacokon is az árát.
2014. aug. 9. 12:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/20 anonim ***** válasza:
2,6-ért vettem Audi A6-ot, 3.0 TDI motorral, fél éve. Azóta 28.000 km szaladt bele. Vételkor volt: olajcsere, mindeféle szűrők cseréje, váltóolajat cseréltem, fékbetéteket és egy szett gumi. Ennyi volt a költség azóta, gyakorlatilag eddig semmi baja nem volt, és úgy látom, mostanában nem is lesz (kop-kop).
2014. aug. 9. 16:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/20 A kérdező kommentje:
Mindenképpen egy autó szakértővel,szerelővel szeretnék autókat nézni,ha motorikusan megfelel, akkor veszem vagy venném csak megcsak azért mert kell ésláthatóan komoy baja van csak zért mert olcsó,nem vszem meg. nem az a célm,hogy megvétel után azonnal ki kelljen cserélni mindent a hasznalhatóságért . Úgy gondolom annyira nem lehet vészes a fenntartása,ha ennyi rohangál az utakon,de az biztos,hogy egy suzukinál drágább a fenntartása..de nem Rolls Royce! Minden autónál fennáll,hogy meghibásodik, elkopik valami,de egy olyan példányt szeretnék,ami még használható és nem egyből újíthatni kell,hogy használható legyen. 2-3 hónapon belül szeretném ezt megvalósítani.
2014. aug. 9. 18:47
 5/20 anonim ***** válasza:

A főnökömnek asszem szintén 2004-es E60-asa van ( lehet 2005-ös ), 530d. Kicsit elhanyagolta és most pár hónapja letérdelt neki. Volt egy turbócsere, a kormánymű háza el volt repedve, széjjel volt a futómű, két injektort kellett cserélni meg furcsa mód az egyik hengerben elment a kompresszió ( 280 000km van benne). Ez került 1,2 millába.


Attól, hogy sok van, még nem biztos, hogy mind jó. Sokan csak a látszat miatt vesznek ilyen kocsit, aztán szervizre, meg nincs della.


A fenntartási költségei kategóriájának megfelelőek, természetesen nem suzuki árban lesznek az alkatrészek, viszont egy normális szervizben az óradíj ugyanannyi, mint más autó esetében.


Azért is írtam, hogy eleve a felső ársávból válogass, leinformálható autókat, mert ha egy ilyennél beüt a krach, akkor arra tényleg repülnek a 100 000-rek.

2014. aug. 9. 19:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/20 A kérdező kommentje:

Úgymond az olcsóbbak közül akarom legjobbat,bár talán ez lehetetlen,hitelre akarom a kocsit ezért nem szeretnék nagyobb értéküt,viszont azt sem akarom,hogy milliókat költsek rá,mert az sem nyerő. Majd találok valami középutat. Melyik lenne azaz ár aminél lehetne mondani,hogy a kocsi napi használatra alkalmas?


Egyébként tervben volt 1es és x3-as..( volvo xc90, mercedes cls, wolksvagen touareg) az 1-es bmw-vel az helyzet,hogy szintén 2-3 millió ami a legolcsobb, 1-2 van 2 millió alatt,de az nem kell,arra biztos kell költeni. A másik az,hogy 1-es bmw 2-3 millióért..akkor már inkább az 5-t 3 millióért,bár fenntartás szempontjából olcsobb az 1-es meg lehet hogy az megéri a 3 millióját,nem tudom. Meg nem kell nekem annyira vagynem minden áron nagymotoros kell,szerintem az 520d/i 163-177 le bőven elég,főleg városban,amikor élmény,ha 80-al lehet menni,vagy 525- ös..namind1 nem akarom mégelkapkodni,át kell gondolnom,de mindenképpen valami hasonló kocsit szeretnék. Esetleg a wv touareg megéri a 2 milliót? Tesztelni kellene ezeket a kocsikat. Mindegyikben van valami,ami miatt megfogott és eltudnám fogadni,mint saját kocsi.

2014. aug. 9. 22:46
 7/20 anonim ***** válasza:
Első évjáratokból nem szabad venni, ezt mások is jól tanácsolták, de az újabb évjáratokra meg nem lesz pénzed. Úgyhogy marad a régi első évjáratok valamelyike, de arra meg valszeg rá kell költeni majd százezreket, ez eddig a tapasztalat. Ilyeneket is szerelek és ez mindre igaz volt. Ez van, az autós élet nem könnyű. Azért csak kockáztasd meg, de rakjál félre a szervizre, de ne keveset. Biztos mindenkitől ezt hallod hogy drága lesz a fenntartásuk. De akkor gondold el mostanában leesett a laptopom és az eltört műanyag és a winchester cseréje munkadíjjal anyagköltséggel 65e forint volt egy olcsóbb szervizben és ez egy apró dolog, nem autószerelés, amivel sokszor sokkal több a meló, meg csak két szilent ára annyi, mint egy új vinyó a számítógépbe.
2014. aug. 10. 16:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/20 anonim ***** válasza:

"Úgymond az olcsóbbak közül akarom legjobbat,bár talán ez lehetetlen,"

Igen, ez sajnos lehetetlen. Ne ess bele a marketing csapdájába, mindenkivel el lehet hitetni, hogy ő most a tuti veszi olcsón, sajnos ez sosincs így. Ha meg hitelezel, akkor meg főleg oda kell figyelned, mert hitel mellett egy zsebbe nyúlós szerviz az sz0pás a köbön.


Ha a 3 millára még egy kicsit rádobsz, akkor viszont már találsz elég jó vételeket. A 3 millás kategória sem a legalja a kínálatnak, ez már ezért 50%-kal drágább, mint a legolcsóbb darabok.

A benzinesekkel talán kevesebb a gond, az 520-525i esetében talán nem lesz akkora költségvonzat, mint egy letérdelő 530d-nél :)

2014. aug. 10. 19:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/20 A kérdező kommentje:
Ilyen autók sajnos nem igen lesznek olcsóbban,ami meg ha van is,az meg már biztos,hogy nem kell,mert lehet,hogy ott biztosan milliós nagyságrenddel költhetek ráésaz nem mindgy,hogy 1 hőnap vagy 1év alatt megy el 1 millió. Abban biztos vagyok,hogy mindegyikre kell majd költeni,de nem mindegy,hogy mennyit. Az olcsóbbak közül a legjobbat,ez alatt arra gondoltam,hogy motorikusan megveleljen a fontosabb dolgok legyenek jók,legalább egy fél évet húzzon ki és ne megvétel után kellen azonnal javítgatni. Például ha van rajta egy nagyobb karc az úgymond egy kicsit másodlagos,mert attól,hogy karcos,kopott a kárpit, kormány még tudom használni és ezek annyira nem sürgős javíttatások,de idővel ezt is megcsinálnám. na ezt értettem az olcsok közül a legjobbra... és nem szeretnék szét lakott kocsival járkálni,mert az felér egy 2-300 000-es ócskavassal. Van némi félre tett pénzem,ezt szeretném a javításra fordítani és fenntartásra,ezért is akarok hiteleset ,mert ha ezt a pénzt belefektetem az árba ott vagyok,hogy kocsi van, pénz nincs. Mellette dolgozom és a félre tett pénzhez tudok még mellé tenni meg a hitelt is tudom fizetni. De mindenképpen ilyen újabb modellt szeretnék nem akarok régebbit, mégha mondjuk az meg is éri a1,5 m-s árát. Vagy gondolkodom a 3,5 millióson tényleg jobb lenne egy napra kész autót venni,de manapság nem lehet csak úgy szórni a pénzt és mindegy,hogy miről, milyen autóról van itt szó.
2014. aug. 11. 07:41
 10/20 A kérdező kommentje:
Ez kimaradt.. Sokaktól hallom én is,hogy magas a fenntartása ez engem is aggaszt azért ..mások azt mondjk,hogy az átlag autótól egy kicsit többe kerül. Nem olyan régen írtam,hogy annyira vészes nem lehet fenntartása, ha ennyi járkál az utakon,mert ha a legfontosabb dolgok működnek a kocsin, akkor azzal nagyon nagy probléma nem lehet. Jó most jelenleg én is csaka levegőbe beszélek,majd amikorott tartok,hogy már nézem tesztelem,akkor tudni fogom,hogy megéri e megvenni e vagy sem,csak azértmert olcsó,úgy nem akarom megvenni,de ha úgy adódik,hogy olcsóbban hozzá juthatok egy megkímélt példányhoz,akkor talán inkább azt venném meg először.
2014. aug. 11. 07:52
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!