Létezik, hogy a kormányzár menet közben bekapcsol?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
én azt elhiszem, hogy szervó nélkül nehéz, én még nem tapasztaltam, de hallottam már dolgokat róla. De országúton jött úgy 90-100 körül, és olyan tempóban már nem olyan nehéz azt tekerni, mintha tolnánk. De kitudja, lehet hogy ezeknél a fajta kocsiknál szervó nélkül még nehezebb, mint az amúgy is szervótlan kocsiknál. És ezért tartom valószínűbbnek, hogy bekattant a kormány, mert utána működött, és ha elromlik a szervómotor vagy nincs olaja, akkor az nem fog magától megjavulni vagy termelődni.
Meg hát látod, írták, hogy másnál is volt ilyen, és eddig én sem hallottam róla életemben.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Létezhet olyan, hogy rossz minőségű úton menet közben visszafordul a kulcs. Sajnos sokan meghaltak ilyen miatt. A legnagyobb esély erre évek óta a GM-hez tartozó márkáknál van (Opel is), de a hibás gyújtáskapcsolókból juthatott máshova is.
Ha a kulcs visszafordult, akkor az autóban a légzsákok nem nyílhattak ki.
Ha elekromos kormányzár van benne, akkor ennyire nem egyszerű a helyzet - de ebben az esetben ez a fajta meghibásodás elég valószínűtlen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!