Cross motornal egy hobbi celra tartott ember mennyi ido alatt tesz bele 1 uzemorat? (lent)
Hobbi szinten,endurozásnál nincs annyira igénybe véve a motor.Így el lehet húzni a dugó,hajtókar és egyéb dolgok cseréjét.Persze endurozásra nem krosszt kell választani.Talán kimondott enduro pályára.
Általában olyan 40-50 üzemóra után dugó csere szükséges egy versenyzésre használt 2T-nél.Ha pedig kell akkor hajtókart is cserélni kell.Vagy éppen hézagolni.Na de..
2T vagy 4T..
2T magasfordulaton húz,sokat fogyaszt,viszont egyszerű a szervizelése.A 4T alacsony fordulaton húz,kevesebbet fogyaszt,viszont szervizelése nehezebb.
4T-nél egy dugó csere olyan 80 üzemóránál kell.(Persze ezek verseny használatra értendők.) Olajcsere 5-10 üzemóránként.Ilyenkor szelephézagot is kell nézni,ha pedig kell akkor állítani.Mert ugye épp úgy,mint a dugó a szelep is kopik.+A vezérműláncot is meg kell nézni.(2-3 olajcsere után) Ha kell mesélek még de akkor a lényeg..
4T-vel szerintem könnyebb motorozni,mint egy 2T-vel.Alacsonyan húz,motorfék ill. endurozásnál kevesebbet is eszik.Viszont a fenntartása költségesebb és nehezebb is.
2T-vel is meg lehet tanulni krosszozni vagy endurozni is jó vele.De egy 4T-vel szerintem könnyebb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!