Audi 80 2. 0 E vélemények, tapasztalatok?
üzemanyagakkumulátor
pancsolt benzintől a befecsi fejek porlasztási képe(néha ultrahangos mosóval megmenthető)
eszméletlen érzékeny a fals levegőre(szivó oldali gumik)
rendszer és vezérlőnyomás pontos diagramjára, mert különben lesz olyan hőfok(általában langyos motornál) amikor nehezebben indul el
folyamatos befecskendezéső rendszer ezért nem olyan jó a hatásfoka, mint egy modern szakaszosnak.
rendszer és vezérlőnyomás beállítását kevés ember tudja jól belőni és maceráns is.
Ha meg kuka a bemelegedés szabályzó akkor csak imátkozz találsz egy jó bontottat...
Újkorában jó dolog volt, de azóta eltelt 20-25év és sokal érzékenyebb a gyári paraméterekre mint egy olyan rendszer ami nagyobb elhasználodásnál is "utánaszabályoz" a fő hibák a bizonyos pontokon lévő benzin nyomás értékek nagy pontossságának igényéből adódik és a mechanikus befecsiből, mivel ez a befecsi könnyen hibás szórásképpel tud porlasztani kis nyomáson.
Kis nyomáson ha csak csurgatja a benzint akkor 1-1henger kiakar hagyni
Esetleg nem is zár jól le akkor leállítás után szinte azonnal nemfogod tudni vissza inditani nagy melegben csak gázpedállal játszva.
Ha működik nemszabad félni tőle, csak ne olyat vegyél aminél szop0róllerral kezded hanem aminek gazdája volt!
Kellemes kocsi! Nekem egyedül az elsőkerékhajtása nem teccik....
Örökzöld forma, kényelem, tágas, szedi a lábát, 160ig nincs gond, onnan meg lassan elmegy kb.200ig is...
5személy csomagok se gond.
A légtömegmérő és a lambda-szonda az zsebpénz.
Ezeknél ha letérdel a bemelegedés szabályzó ( elektronikus hidegindító szelep ) akkor az egy 100-as.
Ha az üzemanyag elosztó injektor fej térdel le, akkor az megint horror, újonnan több százezres tétel, bontottan meg lutri.
Az injektor.hu-n a technikai infó leírásban találsz olvasnivalót a K/KE rendszerekről, hibáiról,buktatóiról.
(lehet eddig azért nem tudtam elküldeni, mert konkrét link volt benne..)
Légtömegmérője nincs külön, az elosztófejbe van beépítve egy lapátos mechanikus légtömegmérő.
Komplett elosztófej ha még rendelhető 500eFt.
Bontott lutri, de igazából a nagy cumi a benzinakkuval, bemelegedés szabályzóval, és az injector fejek állapotával van, ha 100% légtömör a szivó oldal és nem falsol.
Bemszab bontott lutri, új kb. 100as, injector fejek ultrahangos tisztítása kb. 1-2e/db, új 15-20e/db, de csak kipucolt, rozsda és kosz mentes rendszernél szabad cserélni.
Benzinakku kb. 20-40e körül, 1 vagy 2db van, emlékeim szerint a 80as 2.0e nél 1db.
Ha babapopsi sima az alapjárat, csont hideg, langyos, tűzforró motornál pöcre indul akkor okés.
2nap állás után kell indítani és meglesni langyosan is meg állóhelyben forróra túráztatva is. Ha mind a 3 esetben indúl pöccre akkor okés.
Ha a befecsi fejek szépem porlasztanak az alapjárat is sima lesz(feltéve ha minden szelep zár a hengerfejen és jók a szelephézagok).
"Légtömegmérője nincs külön, az elosztófejbe van beépítve egy lapátos mechanikus légtömegmérő. "
Nekem most esik le milyen ökörséget írtam ez előbb, pedig már láttam KE-Jet-et xD
te lattal en meg sajnos szereltem parat, nekem is volt de van isten hogy most motronikos verdam van hofilmes legaram mero, lbda szonta es minden ami kooooo a boldogsaghoz es duborog a hathenger :)
de mint irtam jok a 80asok ha gazdaja volt neki es nem csak tulajdonosa, az a franc FWD zavar benne egyedul, hajthatna hatul :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!