Érdemes venni manapság Ladát?
'utcai versenyauto' az micsoda is pontosan?
egyebkent ha van komplett autoszerelo muhelyed, gepekkel, esztergaval, ilyesmikkel, vegyel csak. ja meg penz se art hozza, mert fog bele dolni rendesen, az biztos. a Ladak nagy resze mostanra egyszeruen a rozsda martaleka lett, ami meg nem, abban annyi dzsipo ult az elmult 10 evben, hogy egy vagon domestos nem lenne eleg kifertotleniteni.
Nekem egy 1974-es 1200-as van. 1982 óta volt egy idős hölgyé, aki kb. évente 500-1000km-t használta. Rozsda van, hisz mely 40 éves autón ne lenne (mikor a 15 évesek olyanok mint a frédi-béni verda...), viszont nincs lyuk. Amit költeni kellett rá egyből azok a folyadékok, szűrők, 2 gumi szilent, fékbetét. És reális áron volt a kocsi. (110ezer ft)
Teljesen jó (majdnem) napi használatra. (Majdnem=én heti 2-3x használom.) A leghosszabb út csak 260km volt, de 0 problémával leküzdöttük.
Sokan megnéznek vele, idősek-fiatalok is egyaránt. Idősek azért többen :) (Én csak 21 éves vagyok.)
"...ja meg penz se art hozza, mert fog bele dolni rendesen, az biztos."
Ezen de jót mosolyogtam! Egy Ladába?! Szerintem aki ezt írta, még életében nem volt Ladája. A típus nem arról híres, hogy olyan irdatlan összegbe kerülne a fenntartása és olyan horror áron lennének hozzá az alkatrészek.
Amúgy nekünk is van a családban egy 1978-as 36 éves első tulajos példányunk. Rozsda csak minimális és csak felületi egy két gombostűfejnyi pontban, de azokat is még le lehet kezelni. Végig garázsban volt tartva, eddig 68.000km-t futott.
Ja a gyújtás elektronikus, nem megszakítós. Igaz ez nem gyárilag ilyen, de már vagy 20 éve szerelték bele az elektronikát.
Csak keveset van használva, inkább csak hétvégéken a városban, vagy a környéken. Bár nemrég a Pécs-Budapest-Pécs ~450km-es utat is megjárta minden gond nélkül egy teljes tank benyával. Műszakilag alkalmas rá, de már nem olyan kényelmes mint egy mai autó, hangos, a kaszni meg nagyon billegős nagyobb tempónál.
Egyébként a saját autóm egy újabb Opel (Astra H). Na erre egy év alatt többet kellett költenem, mint a Ladára a 36 év alatt. Pedig állítólag az Opel egy kifejezettem olcsó fenntartású autó.
#7 - szerintem a kolléga az átalakításra írta. :)
Amelyik Lada túlélt idáig épen (mert vannak ilyenek, pl. nálunk a faluban van 3 bácsika is, aki még ragaszkodik a géphez és hetente egyszer előszedi) vagy amiket már rendesen rendbehoztak, azzal érdemes lehet kezdeni.
De sok van ami már elkezdett alaposan rohadni, ott a karosszériázás elég drága játék. Nem azért, mert drága 1-1 lemez, hanem mert ki kell fizetni a karosszérialakatost. Érdemesebb 40-50 ezer forinttal többért vásárolni, mint utána 80-90+-t hagyni valahol javításra és fújásra.
Mondjuk ha valakinek van otthon szaktudás, CO meg szabadidő, akkor lehet csapatni a "romból várat" sztorit... :)
Az átalakítás meg megint más dolog. Az "utcai versenyautó" remélem nem azt jelenti, hogy településen belül akarsz vele menőzni kiherélt kipufogóval, mert az csúnya dolog.
Ha jó állapotút találsz még hétköznapi rohangálós autónak is jó
Itt mifelénk még a Niva-k is jól futnak erdőben
Kigyilkolhatatlan fajta az tuti
Keress egy jót Hahu-n és nem lesz vele sok gond
De az utcán ne ezzel akarj rajolni.. :D
30-40 évvel ezelőtt sem érte meg, csak nem volt más.
Hobbicélra oké, de napi használatra nem.
1. Egy jó állapotú ami nincs szétrohadva kb. 200 ezertől kezdődik.
2. Ennyi pénzért már van olyan kocsi, ami megbízhatóbb és fele annyit eszik, mint egy Lada (pl. B Corsa, Swift).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!