Egy 1994 es evjaratu honda civic esi t hogyan lehetne biztonsagosabba teni?
A kagylóülés 4 pontos övvel, csak annyit segít, hogy akármekkorát csattansz az ülésben tart. Ez baromi jó, de semmit nem ér, ha egy 2 tonnás G Marcivel a nyakad köré hajtják az A oszlopot.
Az a fő gond ezekkel a régi autókkal, hogy törnek, mint a ropi. Nem úgy tervezetten, mint az újak, hanem össze-vissza. A Civik asszem a 8. generációtól kapott dupla küszöböt.. azt pl sehogy nem tudod átbarkácsolni, mint ahogy a többi merevítést sem, hiszen akkor új autót kellene építened.
Felesleges ezen agyalni, oda kell figyelni a többiekre és kész. Egy sokkal-sokkal erősebb kasztnival rendelkező autóban is meg lehet halni, ha úgy adódnak a körülmények.
Nagy felni peres gumival, nagyobb fékek, kisebb, erősebb rugók, toronymerevítő, minőségi gumik. Ezekkel ugyanúgy törik az autód, de az autód sokkal stabilabb lesz, tehát te saját hibádból is később zúzud szét, meg más hibáját is könnyebben ki tudod védeni.
Más értelmes dolog nemigazán van.
Nem tudom, hogy pontosan mi segített, nekem volt otthon a gyári sport verzióból egy donor (amúgy Nissanról beszélünk).
A motor nem izgatott fel, de a futómúvet kompletten kicseréltem (eddig csak elől, hátsó újrafestve vár a garázsban).
Az egyel nagyobb felnitől jobb lett, szebben vette a kanyarokat egy kicsit, de utána egyszerre raktam be az erősebb rugókat (azonos magasság) és a toronymerevítőt. Na, hát most az autó nem elkúszik, nem érezni ahogy régen nyúlt és mászott keresztbe, hanem a fizika törvényeit meghazudtolva teszi meg a kört a körforgalomban és sokkal jobban érezni a határt, ahol már ne gyorsíts.
Fontos hogy nem kifarol vagy egyszerűen alulkormányzott lesz, hanem egyszerre a 4 kerék, tartva az irányt sikít és érzed hogy az autó nem tud kisebb íven fordulni mert lehetetlen:D nagyon király:D
azert az h 110 nel mindegy se tennem ra a kezem, mercis vagyok, tehat onnan tudok peldat, nezd meg a w126 tesztet kb ezzel a tempoval kaptak frontalba oket, mutatjak a kocsit, meg a csaladot utanna ;)
van 1 opel corsa vs w140 is.
g meg ml azok meg felfutnak a kocsidra, utana az van amit kolega leirt.
ezek a hondak eleg papirok, nem sertesnek szanom, 2 havernak is van, 1x tapasztaltuk sajna.
Tudsz esetleg erről mutatni valami hivatalos statisztikát, vagy csak fújunk azokra, akiknek jobban megy?
Azért a modernebb autóknál már a 100 fölötti ütközés sem nagy probléma, simán megmentik a benne ülőket. Ha ennyire aggaszt a biztonság, akkor javaslom keress egy másik autót, ami alapból biztonságosabb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!