PIAGGIO NRG MC3 DT AC Sport Series miért max 50KM/H?
Sziasztok!
Egy hete vettem ezt a motort frankó meg minden.de 50nél nem megy gyorsabban GPSes telefonnal bemérve(órája csal 70et mutat).Gyári Weber Vergaser karbi van rajta.
Folytást nem találtam benne,(neten megnéztem gyárilag hol van)variátor,hátsó ékszíjtárcsában gyűrű-karburátorban lyukacsos réz lemez-kipufogón vak csődarab.
nos ezek el vannak már távolítva ugyanis nemlátom ezeket benne.
azért baj ez a lomha lassúság mert ehhez képest zabálja a benzint.apriliám 1500ftből kijött egy héten ez meg már 3000ft megevett.
Lehet a kipufin belül is lenne valami folytás ami nemengedi?
Amugy érezhető is hogy erőlködik.
Ugyan ez a blokk van a Gilera Runnerben is, ami meg egy vadállat ,tuning nélkül is megy folytás nélkül 80at.
Köszi a segítséget!
ilyet én is tudnék írni ha egy atomfizikus kérne segítséget.
De azért díjazom ezt is mert legalább írt valamit.
Én kopott szíjra gondolnék első körben. Nézd meg, hogy milyen vastagságú a gyári és tolómérővel nézd meg a tiéd a vastagságát. Már 1mm kopás is elegendő, hogy jóval (kb. 10km/h) kevesebb legyen a végsebesség.
Illetve a variátor görgőket is nézd meg, azoknak kerekeknek kell lennie, ha az egyik oldaluk kopott, netán már egy picit is egyenes, akkor cserére szorul és az is sokat számít.
Köszi!
a görgők nem kopottak,5 grammosak,szerintem könnyű ,kipróbálok egy szett 6,8 gr-osat.
a szíjj tényleg kopott kissé,a kuplung nem,3 pofás van benne.
viszont a fogyasztás aggaszt kb 5L,a sebesség nemgond.
kipufogó nélkül is mentem vele ,nemgyorsabb ugyse,tehát nincs folytás benne.
[url] [link]
ez a Power tipusra vonatkozik,nemtom az enyémben is ilyen dugó van e.
Ha jól láttam a tiédbe a gyári méret 6,6g (19x15,5), ilyet vegyél bele.
Mi jelent a kissé kopott?
már rendeltem 6,8gr os görgőket ,csak saccoltam nem láttam gyári adatot sehol.
1-mmt kopott kb. az ékszíjj, picit rojtos a szövet széle.
De veszek újjat nemsoká.Nemhiszem hogy sokat befolyásolna 1 mm.
az automata szivatón gondolkodok,nem nagyon füstöl a motor ,mégis sokat zabál,nem e a szivató miatt.
a henger reszelgetésen is gondolkodok ami a linkbe volt írva,elég bonyolult dolog.
automata szivató müxik,ha az áramot lehuzom rólla felpörög a motor mint az állat.
a karburátor viszont nem rávaló lehet ez a baj,gyárilag Dellorto van ,nekem meg Weber van.
6,8 jó lesz, nem lesz vele baj.
Ha hiszel ennek a lapnak, ha nem ez így van. Nálam is ugyan ez volt a helyzet. Konkrétan 13km/h-át nyertem végsebességre.
A karbis témában nem tudok segíteni, annyira nem értek hozzá, de
nézd meg, hogy az automata szivató rendesen működik-e, tehát leveszed a karbiról és rákötöd a 12 voltot. Pár perc után kijebb kell jönnie egy kicsit a "tüskének" (nem sokat, csak egy picit).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!