Oroszországban hogyhogy ilyen sokan közlekednek még régi Ladákkal?
1. Mert az ország méretéből és lakosságából adódóan kicsit több futott ott, mint nálunk.
2. A gazdasági viszonyok miatt, van akinek nem futja másra. Ráadásul az üzemanyag sem annyiba kerül ott mint nálunk.
Azok a Ladák nem biztos, hogy régiek. Tavalyelőttig gyártották az Izsnél a kockákat, de pár éve még a négykörlámpás 1500s-t is készítették (21061). Vagyis attól, hogy réginek tűnnek, lehet, hogy csak 8-10 évesek.
Egyébként meg arrafelé ezt lehet olcsón kapni. A tajga úttalan útjain a kecskét cipelni pedig nagyon is jók a Ladák, főleg úgy, hogy arrafelé olcsóbb a benzin, mint itt. Sokaknak meg csak egyszerűen nem telik többre.
Ez is igaz, meg az is, amit az első írt.
Azért ott sem csak a "klasszik" Ladák vannak. Samarából is Dunát, akarom mondani Volgát lehetne rekeszteni. De pár éves Kalinák, Priorák, Granták is vannak szép számmal.
Egész egyszerűen ott ezt lehet olcsón, tömegesen kapni.
Nálunk mért olyan elterjedtek a Suzukik? Hiszen nem lehet rá azt mondani, hogy a világ legjobb autója lenne. Oké, hogy itt is van gyár Esztergomban, de azért nem teljesen magyar fejlesztés. Ráadásul nem is olyan gigantikus a termelés mint az AutoVAZ-nál.
Szibériába, meg a tajga földútjaira tökéletes egy Niva is, nem is biztos, hogy lenne másra igény.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!