Megéri 130-ért ez az autó és sokat kell rá fordítani?
Opel Calibra
1991 év végi modell
coupe
csak átírással lehet elvinni
máshogy kizárt !!
150LE nagyon erős motorral
Műszaki lejárt
1 éve áll a kocsi addig is keveset mentünk vele
Van rajta mit csinálni de ha műszaki lenne rajta a mai napig használni lehetne annyira megbízható
Fogyasztasa 7-9L
fékek megragadtak a sok állas miatt, most jelenleg működnek!
Motorikusan hibátlan bar mar az ilyen kori gyertya illetve olaj cserék kellenek neki. Olaj nem folyt el 1 év alatt tehát jó blokkal van
kaszni szokásos Opel problémákkal
Hatul Kristaly lampakkal
elektromos napfénytetővel
nagy lök lappal
jó téli gumikkal
Ezt írta az eladó a neten. Érdemes ráfordítani?
23 eves Calibra, az elado altal is beismerten tele hibakkal. Kb. 300-at kene rakoltened, hogy egyaltalan labra alljon es ne essen szet a kasztni, de akkor meg nincsenek papirjai es biztositasa (ez a ketto a nagy teljesitmenyu motor miatt sztem legalabb 100e onmagaban).
150-ert AUTOT nem lehet kapni, csak bontoszokevenyt. Gondolkozz el azon, hogy egy 20 ev koruli Suzukit is tobbert lehet eladni - na vajon miert?
a calibra lánykorában verhetetlen volt..ez már kicsit korosabb.
akkor vedd meg, némi alku után, ha van nagy garázsod, előtte betonplacc, szerszámok, láng, ív, eszterga, emelő, stb..
és jó fröccsnekvaló a pincében.
akkor vedd csak meg, ha van türelmed, és pénzed hogy legalább egy ávig bakon lesz, mert annyi kell a komplett felújításhoz, és hogy szégyenkezés nélkül vihesd vizsgára...
szóval százért megveszed, másik százért veszel mégegyet a bontóban, aztán két-háromszázból talán lesz egy hatlövetű, bugyilerántó csajozós calibrád...
báár... ha igazi, káprázatos fényezést akarsz, akkor az önmagában háromszáz, alsóhangon...
nos?
inkább nem kell ez, tudtok egy jó calibrát 200 körül?
köszi az eddigieket :)
Ne akarj Calibrát.
Az eladó Calibrák ma Magyarországon már idióta boyracerek által széttuningolt, szarráhajtott, olcsó olajjal és más hasonló fillérb*szással tönkretett romok egytől egyig. Azért eladó mindegyik, mert a gazdája már rájött, hogy nem tudja lábraállítani, üzemben tartani.
Ami nem ilyen, az viszont nem eladó, mert a gazdája úgy vigyáz rá mint a szeme fényére, még akkor is ha napi használatban van.
Pl ez itt:
Viszont ez, ha eladó lenne, nem 130-be, nem 200-ba kerülne, hanem valahol millió fölött.
Csodák nincsenek, ami olcsó, az sz*r, ami karbantartott, és a vásárlástól a kövezkező vizsgáig csak tankolni kell, az meg egész más árkategória.
Német oldalon van 1000 Euro-ért (jelenlegi árfolyamon 310 000 Ft) de ez szép! Nem széttuningolt, 1994-es, 178 500 Km-el. 15"-os alufelnivel, sötétkék.
966 Km-re Budapesttől.
Inkább azt vedd meg. Arra nagy valószínüleg csak a vételkor szokásos cseréket kell ráköltened.
De ha belegondolsz, olcsó kocsi + javítás = drága kocsi.
Akkor inkább vegyél egy jobbat drágábban, nem?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!