Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Fogyasztóvédelmet felkeresve...

Fogyasztóvédelmet felkeresve milyen jogaim vannak a pénzvisszafizetést illetően egy motornál? Lentebb bővebben.

Figyelt kérdés
Vásároltam egy Polymobilt junius 21.-én. Új motor, kínai, de sajnos nem vált be, állandóan baja van, nem indul, leáll. 1 év teljes körű garancia van rá. Mindig mikor nem indult azonnal vittem (toltam) a szervizbe. Kereskedőtől vettem Nyiregyházán, a szervize is Nyíregyházán van. 5x volt már a szervizbe. Elhoztam, működött 1-2 napig, utána nem indult. Szeretném visszavinni és visszakövetelni a vételárat. A fogyasztóvédelemhez szeretnék fordulni. A lényeg, hogy kereskedőtől vettem Nyíregyházán, az importőr a Polymobil, nem tudom hol a központja és van a szakszervize is szintén Nyíregyházán. Kérdésem a fogyasztóvédelemhez fordulva hogyan tudom visszakövetelni a vételárat. Ha tudja valaki a megteendő lépéseket, írja meg legyen kedves. Köszönöm.
2014. júl. 13. 19:35
 1/1 anonim ***** válasza:

Egyáltalán kereskedőtől már kérted vissza a pénzt, és elutasított? Vagy ezt még meg se próbáltad? Nem kell egyből ajtóstul rohanni a házba!


Létezik a Pénzügyi Békéltető Testület is.


A többit pedig az NFH oldalán elolvashatod:

[link]

2014. júl. 13. 21:47
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!