Annak mi értelme van, ha az eladó árát naponta csökkentik?
Adott egy hirdetés
Idézet a kérdésből
"A GÉPKOCSI VÉTELÁRA NAPONTA 30.000 FORINTTAL CSÖKKEN!"
Most 1.460.000 Ft
49 nap múlva 0 Ft lesz az autó ára. Lehet, hogy van egy árminimum, ami alá nem csökken.
Ki a fene akarná most megvenni? Szerintem mindenki várni fog arra, hogy még olcsóbb legyen.
Rosszul írtam ki a kérdést, ami helyesen így lenne:
Annak mi értelme van, ha az eladó autó árát naponta csökkentik?
Az auto erteket egyebkent nagyon nehez megbecsulni. Miota egesz europaban 400-550 a benzin ezeknek harangoztak hasznaltan. Egy 3 literes dizel hozza ezt a teljesitmenyt 15 helyet 8-9 literes fogyasztassal.
A hirdetes erdekes, kivancsi vagyok mi lesz a vege. :)
"Egy ilyen autonak olyan horror biztositasi es teljesitmenyado koltsege van,"
Szerintem egyáltalán nem horror, 46250Ft/év, ez másfél tank benzin.
A biztosítás is simán megáll évi 30 000+baleseti adónál, ha már mondjuk vidéki vagy, kár nélkül, 10 éves jogsival B5-ben. Ez sem vészes szerintem.
"Egy 3 literes dizel hozza ezt a teljesitmenyt 15 helyet 8-9 literes fogyasztassal. "
Kérdés melyik 3 literes dízel. Az Audinál a legerősebb 2011-óta futó 3.0TDI is "csak" 313 lovas. Viszont ez sem 7-8 litert eszik, amikor előcsalod, mint a 313 lovat :)
A többivel egyet kell értsek. Viszont ennél nem a biztosítás meg a teljesítményadó a sz0pás, hanem ha szervizelni kell. Az viszont nem kicsit, hanem nagyon :D
Gondolom elég sok cucc feláras hozzá, mert ez S6.. ráadásul ilyet nem is bontanak minden sarkon.
A fogyasztást felesleges nézni. Aki 340 lovas autót vesz, annál ez nem szempont.
Valami árfigyelő nincs a hahun? Kíváncsi lennék, tényleg csak beugratós reklámfogás, vagy tényleg csökkentenek néha valamennyit az árán :D
Ez is a 2-3x-osa egy atlagos autonak. Havi 8-10 ezret akkor is becsengetsz havonta ha csak all az auto.
Az allatkodason, vakitason kivul egyebken sok ertelme nincs. Sportautohoz nehez, buta elavult valto dolgozik benne, meg ott van meg a halal felesleges quattro, mint plusz hibaforras es fogyasztasovelo.
"Ez is a 2-3x-osa egy atlagos autonak."
Persze, egy Swifthez vagy 1.4-es G Astrához meg a többi átlagos autóhoz képest egyértelműen sok, de ezt felesleges hozzájuk hasonlítani.
A quattro nem felesleges. Az alap A6-ok első kerekesek és ekkora teljesítményt már nem tudsz tisztességesen levinni a földre csak első keréken.
Az igaz, hogy van sok csilicsáré majomság benne, de mint én is írtam, ezek lesznek az igazán zsebbe nyúlós dolgok, nem a kötelező fizetnivalók.. :D
( nem figyeltem a hirdetést, ez 99-ben gyártott autó, így a teljesítményadó "csak" 35 000/év )
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!