Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Most tervezek 5-ös (e60)...

Most tervezek 5-ös (e60) bmw-t venni. Szerintetek ez jó vétel lenne? Replika felni van az autón. Szerintetek mennyi ideig bírja egy ilyen felni?

Figyelt kérdés
[link]
2014. jún. 28. 14:01
1 2 3
 1/22 anonim ***** válasza:
Elég olcsónak tűnik. Fura. Jól át kell nézni, nincs-e valami turpisság vele.
2014. jún. 28. 14:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/22 anonim ***** válasza:
BMW-t automatán? Pózerkedni tökéletes lehet.
2014. jún. 28. 15:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/22 anonim ***** válasza:

Ezen a 7.5 literes fogyasztáson jót mosolyogtam, ahhoz még egy 2.5-et hozzá lehet dobni. :D


Nem a felni miatt aggódnék, abból van annyi a piacon, hogy sosem fogy el. Főnökömnek valami ismeretlen okból eltört a kormánymű háza, a komplett csere árát meg sem mertem kérdezni :D

És ez csak egy példa.. alaposan nézesd át.

2014. jún. 28. 16:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/22 anonim ***** válasza:
ezt így innen nem lehet megmondani, hogy jó vétel-e. Szépnek szép, de hát ezekből ritka ami már a képeken is csúnyának néz ki. A fogyasztás az esetleg országúti tempónál nyugisan áll meg ennyibe, városban olyan 12 liter. A felni az jó, ez egy gyári, jó minőségű BWM felni, bírja a strapát persze azért nemárt vigyázni rá. de a kocsi tele van mindenfél elektronikai biszbasszal, szenzorral, nemárt ha van kéznél pénz, ha bármi javítanivaló becsúszik, erre annál is inkább lehet számítani, mert ez egyike a legelső autóknak a szériából, 2006-ban volt facelift, az mindig jobb. A sima kopó fogyó alkatrészek után is tájékozódnék, meg a gumi árak ebben a méretben, az sem olcsó. a futóműben van egy rakat aluminíum lengőkar, azkat jobbára cserélni kell a szilent megy szét akkor is mert csak egybe lehet cserélni, persze nem ritka hogy eldeformálódik egy egy lengőkar ha BMW-s stílusban vezetsz és közben benézel egy krátert. Szerintem legyen azért pénzed még a vételáron felül, erre akkor is kell, ha a common rail rendszer meg a turbófeltöltő, stb. még sok ezer kilóméterig ill. évegik hibamentesen üzemel...
2014. jún. 28. 18:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/22 anonim ***** válasza:
54%
A BMW újonnan sem jó vétel. A árukból már autót vehetsz. Túl reklámozott szar. Az elektronikájuk 1-2 év és tönkre megy. Sokat esznek de annyi erő nincs bennük... Ha elromlik valami kis szar is benne költhetsz rá fél milliókat. Rengeteg ismerősömnek volt régi, új és adták el 2 év múlva mert szar az egész. Nem éri meg, inkább vegyél valamilyen Volkswagen vagy Audit vagy Mercedest. Azok legalább megbízhatóak...
2014. jún. 28. 19:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/22 anonim ***** válasza:

#5 válaszoló: Azt aláírom, hogy túlzás már ez a nagy BMW mánia. Ebből láthatod, hogy nem vagyok egy BMW mániás. De írnom kell, mert az is túlzás, amiket állítasz.

Soroljuk.


1. Nekem autónak tűnnek. Az áruk elég baráti. Például mit kapsz egy hármas áráért? Mazda6-ot, Insigniát, Citroen C5-öt, Passatot és még biztos sok mást. Minőségben ezeknél jobb a BMW. Ezekhez képest jó vétel.


2. Milyen elektronika megy tönkre bennük 1-2 év után? Ez egy hihetetlen túlzás. Még egy olsóbb márka, egy Daica sem engedheti meg magának, hogy tönkremenjen két év alatt az egész elektronikus rendszer.


2. Minden korban tudta hozni a BMW a megfelelő motorteljesítményt. Most ne abból indulj ki, hogy egyes régi japán kocsik pörögtek 8000-et és ott leadtak 160 lóerőt. Cserébe nem láttam még 500 000 kilométernél még működő vtec Civicet, de láttam már 700 000-el felújítás nélkül vígan ketyegő BMW-t


3. Az ismerőseid régi kula autókat vettek azért volt velük sok baj. Azért régi kula állagú prémiumautókat vesznek, mert erre van pénzük. Azután szidják hogy tönkremegy, mert a javításokra sincs pénz. Új meg az eddigi állítások fényében csak az ismerőseidnek volt, amikor először meglátták, 15-20 évesen, lestrapáltan.


4. Régebben a többi hasonló motorú autó átlagához képest többet fogyasztottak a BMW-k, de leginkább azért, mert 100-150 kilóval több anyag volt bennük azokhoz az autókhoz képest, amelyikekhez vélhetően hozzáméred őket. Ma meg az újak már a leggazdaságosabbak között vannak. Nem csak papírforma szerint.



Itt lehet, hogy gond lesz ezzel az autóval. Én legalábbis nem venném meg a legolcsóbbat, márpedig ez a legolcsóbb Bangle féle 5-ös ahogy látom. Eddig mindig bejött az, hogy a legolcsóbb autókra költeni kell masszívan, mert nagy bajok lehetnek velük, mint ahogy fentebb a 3-as pontban van.

2014. jún. 28. 22:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/22 anonim ***** válasza:
6-os az a BMW egy teljesen új 7-es BMW volt. De használni is alig bírták mert állandóan a szerelőnél volt. 2 évig volt meg neki. Az alatt a két év alatt tönkrement a teljes elektronikája. Lett volna pénze bőven javíttatni vagy akár egy újat venni is. De minek ha szar?
2014. jún. 29. 13:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/22 anonim ***** válasza:
6-es ezenkívül én nem tartom autóknak őket. Drágák és nem éppen minőségiek. Inkább egy VW vagy Audit vennék. Én sosem hallotam arról, hogy egy BMW elment volna 700.000Km javítás nélkül... Audiról tudom mert ismerősöm Audija 900.000 Km adta meg magát a motor. Ezután vett bele egy másik motort amit még most is hajt.
2014. jún. 29. 13:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/22 anonim ***** válasza:
persze gondolom 900-ezer kilóméternél még a fékbetét is vastagabb volt rata mint új korában, andersen meghalt...
2014. jún. 29. 15:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/22 anonim ***** válasza:
A kopó alkatrészeket cserélte...
2014. jún. 29. 20:58
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!