Vezérléscsere után olajfolt mennyire nagy baj?
Figyelt kérdés
Üdv! Egy Skoda Fabiánk van TSI motorral. Az utóbbi időben hideg motornál "csörgött" a vezérlés. A márkaszervizben tegnap kicserélték a vezérműláncot. Ma reggel viszont olajfolt jelent a motor alatt :( . Abban reménykedek, hogy hátha csak valami rejtett zugból folyt ki a fölösleg, mert még nem jelez az olajszint-visszajelző. Szerintetek normális az olajfolt vagy nagy baj van?2014. jún. 21. 20:23
1/7 anonim válasza:
Nem normális! Menj vissza reklamálni.
2/7 anonim válasza:
Tömítés lehet elengedett.Menj vissza mindenképp.
3/7 anonim válasza:
Mit reklamáljon?
Vezérléscserénél semmi olyan nincs, aminek köze lehetne az olajhoz.
Ha csak nem a főtengely szimeringet sértették meg, de azt kizártnak tartom...ahhoz nagyon bénának kell lenni.
4/7 anonim válasza:
3#
Te nagyon rászoktál a vezérműszíjas motorokhoz :)
Ez láncos....
5/7 A kérdező kommentje:
Köszönöm mindenkinek a válaszokat!
Egyébként azt mondták, hogy itt nincs tömítés az egyes elemek között (pl. a motorblokk és az olajteknő között), hanem egymáshoz ragasztják azokat (szóval a ragasztót mondhatjuk tömítésnek is), de szerencsére azért még vannak csavarok is.
2014. jún. 21. 23:48
7/7 A kérdező kommentje:
Végülis valamelyik szimeringnél engedett az olaj (gondolom a főtengelynél, ezt elfelejtettem megkérdezni). Eddig még nem jelent meg olajfolt az autó alatt, remélem holnap reggelre (és utána) sem fog :) .
2014. jún. 24. 21:59
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!