Simsonba melyik 2t olajat használjam: Repsol Moto Off Road, Husqvarna HP 2t, Stihl HP 2t?
Csak is repsolt! :)
Husi és sthil olaj az láncfűrészbe való ,a simók fele ennyit pörögnek.
Repsol scooter olaj az ami neked kell!
Én mást nem is használok csak repsolt(még a drágább castrolltól is jobb)
Jah, és a pengébb robik is éppen 2x annyit pörögnek mint a Simson...
A Repsol Scooter a legsűrűbb 2T olajok egyike, ez látszólag előnyös, mert régi beidegződés szerint jobban ken. Csak ez nem így van. Nekem a R. Scooter szépen beleégett a gyűrűhornyokba majd kinyomta a gyűrűt és a felső beleakadt a kipufogónyílásba, sejthető a végkimenetel. Jó, ez nem csak az olaj bűne, hanem a gyűrűkopás is belejátszott. De tény hogy a horonyban miliméter vastagon állt a koksz. Szóval a sűrű olaj az hajlamosabb ott pangani és mivel elég nagy a hőterhelés a dugó felső harmadában, ott szépen be is kokszolódik. Motorgenerál után már vékonyabb olajokat használok. (MOL Sprint 2T, Eni i-Ride Scooter 2T) Egyelőre hibamentesen.
# 4/4 Időpont ma 11:53 Nem volt jó a megmunkálás! Hidd el nem az olajjal volt bajod!
Tudod sok helyen csak megfúrják a hengert de az éleket nem szedik le így persze hogy beletörik a gyűrű előbb vagy utóbb,és sajnos még mondani sem szokták,hogy figyussz haver le kéne reszelni a nyílásoknál az éleket.Na meg még más okok miatt is törhet(rossz anyagminőség pl)
Képzeld tudom hogy hogy a robogó is kétszer annyit pörög.De teljesen más egy láncfűrész és egy robogó is .Jó nem tagadom elmegy a sthil olajjal de felesleges bele venni mikor normális repsol olajat veszel az árából.Én competicion olajat használok belőle ,alább nem adok és láncfűrész olajat se használok(csak láncfűrészbe de abba meg jó a makita olaj mert mégsem olyan drága mint a sthil,de legalább teszi a dolgát)
Én maradok a repsolnál,castrolt azt annyira nem szerettem(jobban melegedett a henger) de ez akár annak is betuzdható hogy a castrolnál 50% az esélye hogy hamis olajat veszel.(drága aranyolaját próbáltam)
Nekem a repsol az ami bevált,szerintem másoknak is,de végül is mindenki azt használ bele amit akar.Engem már nem lehet meggyőzni hogy mást tegyek bele :)
Amúgy meg ha arról volna szó hogy arol2t vs más szintetikus olaj,akkor egyértelmű hogy tökmindegy hogy milyen csak szintetikus legyen.
# 4/5 Időpont ma 11:53
Milyen keveréket használtál? írtad hogy vastagon volt kokx a gyűrű horonyban :) Akkor ezekszerint olajban gazdagon használod a gépet. 1:50-es arány? Ez szintetikus olajnál bejáratási időre is megteszi,nem kell fürdetni őket,meg ezek az olajok már annyira jók hogy akik értenek hozzá,azok nem igazán kevernek sok olaj a benzinbe,szóval azok már nem 1:50-es keverékkel járnak.
5-ös: Igazából nem panaszkodhatom, nagyon sokat elment azzal a fúrással a motor és mivel szívügyem a 2T még a nyílás élei is le voltak tompítva. Csörgött is egy ideje, de mindig elodáztam a felújítást, gondolván ugye hogy mi baj lehet, ha lelkiismeretesen kiszolgálom a gépet. Pont aznap délután tört el a gyűrű mikor délelőtt megrendeltem a cuccokat a felújításhoz.
Egyébként 50-es keverékkel jártam, meg járok is, ezért döbbentett meg mikor megláttam az Arolra jellemző kokszot a gyűrűhoronyban. Én most már nem veszek Repsolt, nem azért mert nem jó, de már csak az ára miatt sem, ha kokszol, hát akkor kokszoljon olcsóbban az olaj. Sprint 2T az 1600 Ft/l és nagyon jó minősítései vannak. Az Eni az meg ugyanennyibe kerül de csak sima TC, FC-s, ami még így is első osztályú a Simsonba.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!