A mai rendszer mellett kinek éri meg a 150-es ETZ?
Ugye az A1 a 125-nél szabja meg a határt.
Az A2 meg 35 kW ami ccm-ben ugye jóval több mint 150
Tehát nem tudom,hogy a 150-es kinek is való,mert a 125-nél nem sokkal erősebb a 250-esnél meg jóval gyengébb.
Annak akinek van A2 vagy A és nem érdekli, hogy most az 125 vagy 150-es, elmegy vele munkába, ide-oda, horgászni pl.
De vegyél 125öst, felfúratod 150-esre és kész. Vagy veszel rá 150-es hengert. Ugyanaz 99.9%ban a 125 meg a 150-es csak más a furat átmérő.
Azt értem hogy nem muszáj kihasználni
De a 250-es se használja ki mégis erősebb
Én például azért vettem 125-öst mert ugye 16 évesen az a limit.
Pedig 150-es is kijött volna a keretből.
Igen ezeket megértem
De akkor is lehetett volna akkor 175-ös mint a cetka a jawanak, mert az 50ccm mégiscsak egy simsonra való különbség :D
A Jawa az egy kicsit más tészta mert ott 175 köbcentis blokk az a 350-esnek "fele" volt, tehát elég volt egyféle dugattyút meg hengerperselyt csinálni (tömeggyártásban azért ez egyfajta előny) A Jawának viszont nem volt 125-öse.
Érdekességképpen az MZ-nek is voltak 175-ösei, még a Trophyk idejében, meg az előtt.
De volt 125-ös cezet is és kinézetre nem is volt rossz :D
De még ma is találni 150-eseket pl ez: [link]
Szerintem ez egy örök rejtély marad kinek éri meg a +25ccm és kb +2Le
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!