mondom, hogy rossz helyen nézted.
itt vannak a hivatalos adatok, amik 2014-re érvényesek:
"Az adó mértéke az adóalap után a gépjármű
gyártási évében és az azt követő 3 naptári évben 345 Ft/kilowatt,
gyártási évet követő 4-7. naptári évben 300 Ft/kilowatt,
gyártási évet követő 8-11. naptári évben 230 Ft/kilowatt,
gyártási évet követő 12-15. naptári évben 185 Ft/kilowatt,
gyártási évet követő 16. naptári évben és az azt követő naptári években 140 Ft/kilowatt."
327*230 az még mindig 75210 forint barátok között is, azaz fizet ~37 ezret januárban meg majd szeptemberben mégegyszer ennyit.
ugye hogy jobban hangzik? ne terjessz rém híreket ha nem értesz hozzá.
Attól még a többi költség ott van...
26%-kal biztos olyan jó tanácsokat osztogatsz. Menj vissza matchboxokkal játszani.
23.
milyen többi költség? ne égesd már tovább magad inkább ez a szégyen neked, hogy 27%-os válaszaimmal korrektebb tájékoztatást adok mint te, aki túl vagy értékelve! félrevezeted az embereket! látszik hogy neten olvasol valami és bevágod de valódi tudásod nincsen.
"Egy 760i-re bizony negyedmillió a teljesítményadó (egész pontosan 225630 forint/év)."
erről volt szó.
Hát 5 millióból... Lazán egy ilyet [link]
Nem nyitnék vitát, de szerintem ez az autó "picit" stílusosabb mint egy átlag hetes bömbi, és még olcsóbb is, és a fenntartása is sokkal kevesebbe kerül...
Persze azt feltételezve hogy otthon meg tudod generálozni a motort, és tudod szervizelni. :D
Mert egy ilyen autót még simán lehet, de ha a bömbiben bármi elromlik egyből viheted szervízbe, mert képtelenség otthon megcsinálni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!