Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mennyivel drágább egy V6-os...

Mennyivel drágább egy V6-os autó fenntartása, mint egy sor4esé?

Figyelt kérdés
MOst tervezek autót venni, de havi szinten nem mennék vele 300km-nél többet, így a nagy fogyasztás miatt nem kell aggódnom. Gyerekkori álmom egy V6-os autó és most arra gondoltam, hogy megvalósítom, mert később lehet hogy nem lesz rá esélyem. Mennyivel költségesebb fenntartani egy mondjuk 2.5-3.0-ás V6-os kocsit mint egy 1.6-2.0-ás sor4eset?
2014. jún. 4. 18:46
1 2
 1/20 anonim ***** válasza:
35%
kb 15 %-al,
2014. jún. 4. 18:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/20 anonim ***** válasza:
62%
amennyivel gyakrabban kell beletankolni annyival ritkábban is megy tönkre a nagyobb motor, szóval szinte semmivel, ha meg nem lesz baja, ami havi 300kmnél elég valoszinü feltéve ha benzin, mivel a dízelnek ez nem tesz jót, ezért max ugye csak a tankolás kerül többe, más nem.
2014. jún. 4. 19:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/20 A kérdező kommentje:
benzines lenne, de ha nem drágább, mert ritkábban hibásodik meg, akkor miért nincs elterjedve egyáltalán? Nagyon ritkán látni, sokkal több soros motoros kocsi van az utakon.
2014. jún. 4. 20:13
 4/20 anonim ***** válasza:
Mert hova kell az átlag embernek 250-300 lovas benzines kocsi havi pár száz kilóméterre mikor ugyanezt birja egy 3ad ekkora erős autó 40%os fogyasztás mellett? Aki meg többet megy annak meg jobban megéri a dízel. Egyedül amerikába van elterjedve ahol egyrészt kell az elavult automataváltók teljesitmény vesztesége miatt a sok lóerő, másrészt egyszerü konstrukciók viszont nagy a fogyasztásuk, de ott ez senkit nem érdekel. (Bár mostanába már őkis inkább hibridet és hasonlókat vesznek) Milyen kocsiról van szó amugy?
2014. jún. 4. 20:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/20 anonim ***** válasza:
62%
ha havi 300 km-t menne mondjuk egy 1,5ös dizel v akármilyen kisköbcentis benzinessel egyhuzamba 2-3 km távokat az nagyon hamar kinyirná a motort a sok hidegben járás miatt, míg egy v6 benzin ennyi idő alatt már bőven bemelegszik, akkor ki is az ostoba?
2014. jún. 4. 20:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/20 anonim ***** válasza:
49%
Te vagy az. Nem is értem hogy jön most ide a dízel vs benzin, itt most arról volt szó, hogy egy kis motor hamarabb tönkremegy-e mint egy nagy...
2014. jún. 4. 20:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/20 A kérdező kommentje:
15-30 km-es távokra lenne használva, de még nem döntöttem, hogy milyen legyen. Ami leginkább tetszik az a VW Golf III/Passat VR6, de tetszik még az Audi A4 2.6/Coupe 2.8 és az Opel Vectra B 2.5 is. Még a Renault Laguna 3.0-át is néztem, esetleg még az is lehet, de az már nem valószínű.
2014. jún. 4. 20:54
 8/20 anonim ***** válasza:
69%

A +2 henger nem jelent semmi töbletkiadást, csak majd egyszer plusszba kell vegyél két gyertyát...

Inkább a plussz köbcentik jelentik a gondot, az adó és a biztositás többszörös egy 3000-res motorra egy 2000-hez képest...

2014. jún. 4. 21:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/20 anonim ***** válasza:

"benzines lenne, de ha nem drágább, mert ritkábban hibásodik meg, akkor miért nincs elterjedve egyáltalán? Nagyon ritkán látni, sokkal több soros motoros kocsi van az utakon."


mert ha a te 300 kilóméteres havi futásteljesítményeddel számolunk, akkor is kb. 10 ezer ft a többletköltsége a fogyasztásnak mondjuk egy 1.4-es benzines autóhoz képest, és ez a havi 300 km egy évben 3-4 ezer kilóméter, az átlag ember pedig ennek a többszörösét megy az autóval évente. És ott van még a biztósítás, meg a teljesítményadó ami szintén jóval több. Plusz a 2.5-3 lires benzines v6-os autók általában új korukban a 10 milliós kategóiába tartoznak, vagy a feletiek, ergo nem mindenki teheto meg, 2-4 milláért meg vesz az ember egy új vagy pár éves kis vagy alsóközép kategóriás autót, mint egy öegebb nagy motorosat aminek sok a fenntartási költsége. Műszakilag meg komplikáltabb valamivel, plusz két henger, két hengersor, kétszer annyi vezérműtengely, másfélszer annyi szelep. AMiket írtál azok közül az a4-es venném 2.6-os vagy 2.8-as motorral, azok állítólag jók. A vr6-os vw-k mivel sportmodellek, legalábbis a golf biztos, azért azokból több a széthajtott lefingott darab szerintem, de azok is jó motorok elvileg, a renault-ot nemtudom, de ha nemis a motor miatt, de az az autó nem véletlenül nem tartja az árát szerintem.

2014. jún. 4. 23:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/20 anonim ***** válasza:
ja és én megértelek, de az átlag embereket nem feltétlen érdekli a v6-os hang, meg a 150-220 lóerő :D
2014. jún. 4. 23:14
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!