Mennyivel drágább egy V6-os autó fenntartása, mint egy sor4esé?
A +2 henger nem jelent semmi töbletkiadást, csak majd egyszer plusszba kell vegyél két gyertyát...
Inkább a plussz köbcentik jelentik a gondot, az adó és a biztositás többszörös egy 3000-res motorra egy 2000-hez képest...
"benzines lenne, de ha nem drágább, mert ritkábban hibásodik meg, akkor miért nincs elterjedve egyáltalán? Nagyon ritkán látni, sokkal több soros motoros kocsi van az utakon."
mert ha a te 300 kilóméteres havi futásteljesítményeddel számolunk, akkor is kb. 10 ezer ft a többletköltsége a fogyasztásnak mondjuk egy 1.4-es benzines autóhoz képest, és ez a havi 300 km egy évben 3-4 ezer kilóméter, az átlag ember pedig ennek a többszörösét megy az autóval évente. És ott van még a biztósítás, meg a teljesítményadó ami szintén jóval több. Plusz a 2.5-3 lires benzines v6-os autók általában új korukban a 10 milliós kategóiába tartoznak, vagy a feletiek, ergo nem mindenki teheto meg, 2-4 milláért meg vesz az ember egy új vagy pár éves kis vagy alsóközép kategóriás autót, mint egy öegebb nagy motorosat aminek sok a fenntartási költsége. Műszakilag meg komplikáltabb valamivel, plusz két henger, két hengersor, kétszer annyi vezérműtengely, másfélszer annyi szelep. AMiket írtál azok közül az a4-es venném 2.6-os vagy 2.8-as motorral, azok állítólag jók. A vr6-os vw-k mivel sportmodellek, legalábbis a golf biztos, azért azokból több a széthajtott lefingott darab szerintem, de azok is jó motorok elvileg, a renault-ot nemtudom, de ha nemis a motor miatt, de az az autó nem véletlenül nem tartja az árát szerintem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!