Ktm EXC 125-t hogy használják utcán meg hobbi enduronak? Üzemórás mégis hogy éri meg fent tartani?
Figyelt kérdés
Nagyon szeretnék eggyet , de mindig észhez térek az üzemórák láttán.. azonban több tulajjal beszéltem akik évek óta nem nyúltak a motorhoz és még is napi/heti szinten mennek vele? Ennyire sokat számítana hogy amatőr vagy profi alatt van a gép? Ilyen hosszú időig nincs hozzá nyúlva lehet rá számítani hogy előbb utobb szét megy bent valami és szét veri a blokk belsejét?2014. jún. 1. 17:34
1/1 anonim 



válasza:





No igen, az üzemóra az egy dolog. De hogy mennyi valós terhelés éri az alkatrészeket, az a hajtási mód függvénye. Az hogy letelt az üzemórája valamelyik alkatrésznek az nem azt jelenti hogy az abban a pillanatban tönkre is. Viszont onnantól már nem garantált hogy az alkatrész kibír minden szóba jöhető terhelést. A versenyeken ennek elég komoly tétje van, tehát ott szigorúan cserélni kell a lejárt idejű alkatrészeket és akkor nagyon nagy eséllyel semmi műszaki hiba nem lép fel a következő óralekettyenésig. Akik utcán járkálnak üzemórás gépekkel azok vagy gazdagok és rendszeresen szervizelik a gépet vagy arra játszanak, hogy a versenypályáénál kisebb terhelés melett kitolhatják az alkatrészek élettartamát. Előbb utóbb nekik is kell dugattyút meg főtengelyt cserélni, de ezt a blokk jelzi nekik azzal hogy csörög, zörög, kopog. Vagy éppen lerohad.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!