Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Normális, hogy hangosnak...

Normális, hogy hangosnak tűnik a Dieseles autó a Benzines után?

Figyelt kérdés
Lehet furán hangzik,de 23 vagyok és még Dieseles autóba nem ültem,egészen máig.Szóval az normális,hogy hangosabb az autó belülről mint a Benzines?
2014. máj. 31. 20:40
 1/9 A kérdező kommentje:
Illetve normális,hogy lomhának tűnik a Benzineshez képesr?
2014. máj. 31. 20:56
 2/9 anonim ***** válasza:
Normális, de valószínűleg valami öregebb dízelbe ülhettél. Más a kettő vezetése, mert pl a gázpedált határozottabban kell kezelni a dízelben. Ha csak símogatod, mint a benzinesét, akkor nem nagyon történik semmi, da ha mélyre nyomod akkor megindul a dízel is mint a sebzett bika.
2014. máj. 31. 21:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:

Szerintem ez erősen típusfüggő. A mai 10 évnél fiatalabb CR dízelnek már alapból egész kulturált a hangjuk és a hangszigetelés is egész jó. De pl a szomszédunknak van egy dízelje (Szándékosan nem írok típust, mert nem akarok ebből vitát) na az tényleg olyan mint egy traktor.

Nálunk a céges Ford Turneo is irdatlanul kerreg, főleg viszonylag alacsony fordulaton gázadásra. Aztán este beülök a dízel Astrámba és meglepő csend honol.


Szóval igen, van olyan amelyik hangos, de nem mindegyik.


A lomhaság megint egy ilyen típus évjárat és működéli elv függő.

Egy régebbi adagolós dízel lehet lomha. Egy régebbi még fix nem változó geometriás turbóval ellátott dízel a turbólyuk miatt megint lehet lomha. Míg vannak olyanok is, amik már egész alacsony fordulattól az ülésbe préselnek.

Mint ahogy benzines autókból is van lomha dög nehéz kasznis 1.0-s három hengeres, meg V8-as 6 literes is több száz lóerőbel kis kasznival ami meg fürge.

2014. máj. 31. 21:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:
Renault Meganeról van szó.2002 évj.(még az első modell) 1.9 cdi motor.
2014. máj. 31. 21:14
 5/9 A kérdező kommentje:
kombi és 102 le
2014. máj. 31. 21:15
 6/9 anonim ***** válasza:

Akármit csinálnak a dízellel, akkor is öngyulladással működik. Nagyobb kompresszió, hangosabb, jobban rázza a kasztnit, stb.

Egy turbo dízelnek akkor van ereje ha tölt a turbo, alatta nem sok. Turbolyuk szintén jelen van, súlyos tized mp-ek míg rendesen felépül a töltőnyomás. Gázpedál is csak szimbolikus, 1mp körüli késés teljesen normális. Ezeket összeadva úgy érzi az ember, hogy egy nehézkes, tohonya autót vezet, hiába x lóerő.

Nekem volt egy Audi A3 2008 1.9 PDTDI-m. Meg mondom őszintén városban egy 1.2-es pörgős benzinest sokkal jobb vezetni. Azon kívül persze fordult a kocka, de ott is előre kellett gondolkodnom, mert a kocsi csak jelentős késéssel követte az utasításaimat.

2014. máj. 31. 22:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
Normális dolog, ha hozzászoktál a benzineshez.
2014. jún. 1. 02:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
A dízeles autók a nyomatékosságukról híresek (ezért is lehet gáznélkül elindulni vele), és nem a hírtelen gyorsulásukról. Másképp kell vezetni a 2 kocsit.
2014. jún. 1. 08:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim válasza:
1.2-es fabiabol ültem át az első saját autómba ami 1.9 tdi passat én imádom az erősebb hangját is a vezethetőségét is de még a 76 éves mamámnak is feltünt a hangbéli különbség
2014. jún. 1. 13:01
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!