1.1-es motorra fel lehet rakni a turbót?
Leírom máshogy: olcsóbb ha eladod az autót és veszel egy gyárilag erősebbet.
Ugyanis cserés a hajtókar, dugattyú, szelepek, vezérműtengelyek, injektorok, ECU, stb... és ehhez még a turbó, a cooler, meg a hozzá tartozó csövek is hozzájönnek. Ha ez megvan akkor jön a turbó és a motor hűtésének megoldása, azaz a teljes hűtőrendszert a 0-ról újra kell építeni.
Ha ezzel megvagy és még nem ment el a kedved és a pénzed akkor jön a kuplung, váltó, féltengely, differenciálmű cseréje hogy kibírja a tervezettnél nagyobb erőhatásokat és ne törjenek ketté az első gázadásnál.
De a jó hír az hogy a motorblokk öntvényét nem kell kicserélned, azon kívül mindent.
A motort nem lesz elég kicserélni, a váltót, kuplungot, diffit, féltengelyeket még úgy is cserélni kell.
Inkább add el és vegyél egy rendes autót, könnyen találsz olyat ami jobb a te 1.1-es talicskádnál.
73%-os barátunk már leírta, hogy mi mindent kellene cserélned, igaz azt lehagyta, hogy ez a legnagyobb jóindulattal is alulról fogja karcolni a hét jegyű nagyságrendet.
Jó lenne tudni amúgy, milyen autóról van szó, lehet esetleg pont olyan típus, amiből volt valami gyárilag okosított verzió és akkor némileg jobbak a kilátások.
De egy szónak is száz a vége, egy turbósítás költségén már lehet venni egész korrekt 150-200 lovas kisautókat. Míg ugyanezt a teljesítményt egy mezei 1.1-es blokkból kihozni minimum kétszer ennyibe kerülne.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!