fúú sok kocsiban ültem már de egyik sem volt igazán szar, talán 1.3-as swift volt lomha egy kicsit meg nehéz a kuplungja. de lehet csak azért mert kettesbe 100-at vitte, és ilyen kis motorhoz rövidebb váltó kellett volna mint a többi kocsiban.
legjobban nekem az automata nagy kényelmes kocsik tetszenek, amik csendesek.
ja meg azért se tetszett mert zúgott a motorja mikor nyomtam a gázt, nem csendes, autópályán 140-nél pedig nagyon nagy, számomra elviselhetetlen a szélzaj, klímája gyenge. ja és klímával megszűnik az autó gyorsulása.
meg lámpánál nem látni ki, ha előre állsz mert lapos a szélvédő.
Volt osztálytársam anyjának Trabant 601-ese. Még 2001-ben ültem benne. Érettségi előtt jártunk szerenádozni a volt tanárainkhoz és aki tudott autóval jött, mert a város különböző helyeit kellett bejárnunk egy este alatt.
Az egyik ilyen autó volt ez a két ajtós Trabi. Borzasztó volt, kényelmetlen, hangos, dinamika meg semmi. Jó akkor sem volt ami autó, de egy Zsiguli hozzá képest kész luxus és már-már versenyautó érzetet adott.
Mondjuk a gyerek is ütötte-vágta ahol tudta és kitaposta a lelkét is szegény kocsinak. Hallomásból tudom, hogy pár évvel később totálkárosra is törte.
Vezetni még 2000-ben egy Fiat Unon tanultam. Az is egy rettenet volt. Ergonómia nulla. Konkrétan hogy a kuplungot teljesen ki tudjam nyomni a lábfejemet el kellett fordítanom és a cipőm élével benyomni, mert nem fért el másképp a lábam. A bovdenes kuplung amúgy is borzasztó volt, a váltót sokszor alig lehetett sebességbe kapcsolni. Egyszer le is rohadt. Szerencsére nem alattam, hanem az oktatóm alatt. De emiatt 3 hétig volt szervizben és addig nem tudtam vezetni.
Nekem ez a kettő volt a legnagyobb tragacs.
Nagybátyámék 2105-ös Ladája. Télen egy családi vacsoráról vitt haza. Olyan -10 °C körül volt, de a Ladában nem volt fűtés. A jobb hátsó ajtó a bal kanyarokban kinyílt, és amikor visszatolta a szívatót, azt hittem lefejelem a műszerfalat, akkorát rántott.
(Egyébként semmi bajom a Ladákkal, nekem is fáj a fogam egy jó 2103-asra, de a nagybátyámé egy szétrohadt, belét húzó roncs volt. Azóta már rég lejárt róla a műszaki és már a gaz is benőtte.)
Bocsánat, hogy őszintén válaszoltam a kérdésre.
Hogy tanuljak belőle, írjátok le legyetek szívesek, hogy mit hazudjak legközelebb, amiért nem pontoztok le!
Bár én számítottam a lepontozásra, azért engem is érdekelne, hogy miért. Erre a kérdésre nincs jó válasz, így nincs mi alapján pontozni. Ha nekem az oktatóautóm volt a legnagyobb roncs, amihez "szerencsém" volt, az mièrt baj? Nem mellesleg ültem már nagyon szép állapotú Trabant 601-ben és vezettem 2101-es Ladát, de szerintem jobbak voltak. Bár egy 2T Trabant régi álmom.
A kérdés adott, mint amit felettem is kérdezett a sorstársam, mit hazudjak?
Úgy látszik mostanában arról szól a verseny, hogy kinek kevesebb a százaléka. Pedig nálatok az sincs ami nálam,engem régi sérelmek miatt pontoznak le.
A kérdésre válaszolva, leharcolt Ford Orion, peugeot 205 diesel.
Nem leharcolt kategóriából fiat punto I, Ford Smax, Daewoo Matiz
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!