Melyik smkp. motornak van a legnagyobb végsebessége gyári állapotban?
Üdv. Azt az smkp.-t keresem amelynek a legnagyobb a végsebessége. Nem számít sem a fogyasztás, sem az ár, sem a kivitel, lehetőleg azért időálló legyen. Terepen abszolút nem használnám, csak közlekedési eszközként szolgálna. Ezeket néztem eddig:
Yamaha Aerox 50/100, Yamaha DT 50/80, Honda MTX 80, Aprillia RX 50, Derbi Senda 50, Yamaha TZR 50. Lehetőleg ezek közül kéne a legnagyobb végsebességű, de ha tudtok olyat ami ezeket übereli, az is jó. Lehetőleg évjárat és végsebesség megjelöléssel (pl. a DT-nek eléggé nagy intervalluma van). Minden értelmes, hasznos válaszolónak zöld pacsi jár! :)
nyilván a gyári 80-as meg a 100-as jobban megy mint a gyári 50-es, de ez miért nem logikus neked? csak azokkal az a gond, hogy nem smkp, legfeljebb hamis papíron...
az rx/senda/tzr vázakba egységesen mineralli AM6 blokkot dobálnak, így azok teljesen ugyanúgy mennek...
egyébként ha végsebességgel akarsz közlekedni, a gyári sem lesz hosszú életű...
az 50-es vízhűtéses robogók meg az endurok nagyjából 8 lóerősek, és 70-80 között mennek, ez függ a motor állapotától, az áttételektől, és a segged tömegétől
az 50-es gyorsasági felépítésűek a kicsit hosszabb áttételezés és az áramvonalasabb felépítés miatt kb 5-el többet, 75-85 körül
a 80-asok viszont kb 12 lóerősek, így azok megfelelő áttételezéssel 90-100 körül tudnak teljesíteni, ahogy egy 125-ös MZ
a 100-asok sem tudnak lényegesen többet, mivel minél gyorsabban mész, annál nagyobb erő kell a légellenállás leküzdésére, ami 100-110 fölött már elég jelentős
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!