Nem drága ameddig nincs valami komoly baja ( nyilván saját kategóriájában).
Viszont, ha összejön valami akkor meg nem olcsó. Egy váltófelújítás nem fog megállni 300 000 alatt pl. Ebben a korban pedig már jöhet bármikor.
Ez tök jó szöveg a hírdetésben : "garantáltan valós km állás". Ami szerintük 199 ezer. Nem, nem 200, hanem 199. És a 8 éves 3-as BMW ára nem 2,6 millió, hanem 2,598.
Ez egy vicc.
De a fenntartása ne legyen drága... Kár, hogy a suzuki alkatrészek nem kompatibilisek, mert akkor még olcsó is lehetne.
Így sajnos félmillió lesz a lendkerék csere, akárcsak a turbo felújítás, és a 4 új gumi 17 collban egy havi fizetés lesz.
Szerinted a második "gondos tulajdonos" (idézet a hirdetésből) miért akarja pont 8 évesen és ennél az állítólagos 199 ezres km állásnál eladni?
Prémium autó (még ha nem is új, hanem 8 éves) prémium szintű fenntartási költségekkel.
Ha sokat futott, akkor szükség lehet alapos átnézésre és a szükséges cserék elvégzésére, ami már kezdetnek nem kis költség.
Jóó, azt írja leinformálható km, közben már a szervizkönyve sincs meg (hátha a vevőjelölt nem informálja le mégsem?)
Nagyszerviz után van a leírásban. Ki viszi el nagyszervizre az autóját közvetlenül eladás előtt? Az oké hogy meg kell javítani ami problémás, de ha azt érti nagyszerviz alatt amit én gondolok, akkor költhetett rá állítólag.
Nyakam rá, hogy az életének az első felét külföldön futkározta ez az autó. A kereskedők előszeretettel pipálják be és írják ki, hogy ha magyarországi első forgalomba helyezésű az autó (most azon ne vitázzunk, hogy ez előny vagy hátrány, így szokták). Akkor már behozatalkor megtekeredett az a fránya óra. Meg akkor már az alvázat és a karosszériát jól átnézném, mert a német anyanyelvűek nem spórolnak ősszel és télen a sóval, az meg eszi a kasznit, nem úgy mint nálunk, hogy a szóróanyag homok és fekete kosz keveréke, amitől legfeljebb lemoshatatlanul koszos lesz. Az előélet lenyomozás meg nehézkes emiatt, németül tudók előnyben, hátha megtudnak valamit a múltjáról.
Még kapásból talonban tartanék fél misit, aztán vagy szükség lesz rá hamarosan, vagy nem. Azt sejtem igen.
Amúgy meg itt is egy hasonló kérdés:
http://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__566..
LordMeldrum nevű felhasználó
Csengetett, Mylord?
Tudod, mi lesz neked igazán drága?
Ha most megveszed 8 évesen 2,6 misiért, használod 3-4 évet, közben felújítasz rajta ezt-azt, majd eladod 4 év múlva 1,6 millióért, mert addigra 12 éves lesz, és még 100ezer kilométer a tachoban. Buksz 3-4 év alatt legalább egy milliót, és örülhetsz, ha majd el bírod adni, mert egyre kevesebb lesz a buta átverhető ember, aki 12 éves diesel BMW-t akar venni kiszámíthatatlan Km állással, és automata váltóval. A legtöbb ember tisztában lesz vele, hogy ez egy pénztemető hosszútávon.
"199 000 km"
Na innen bukik nálam a dolog!!!
Amúgy egy ilyenre, bármikor szemrebbenés nélkül rá lehet szakszervízben költeni egy-két milliót úgy, hogy meg sem látszódik rajta!!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!