Ez a III-as Golf, VW mánia mindenütt jelen van?
Kisebb településen lakom, a helyi fiatalok tömegestől veszik a 3-as Golfokat, és örülnek egymásnak, hogy tök ugyanolyan autójuk van. Aki kicsit ki akar lógni a sorból, az "szaaaaaaaaar, mé nem fócvágenyt vetté???"
Na ismerős a szitu máshol is?
Azt furcsállom, hogy a #5. választ megint nullára pontozta valaki(k), de értelmes reakciót, cáfolat, vagy ilyesmi az nem jött...
Kedves pontozógép(ek), a pontozás nem arra való, hogy pélórángatás közben nyomogasd, hogy tetszik-e a hozzászólás vagy nem. Objektívan kell megítélni a hasznosságát. Attól, hogy nem tetszik, még lehet hasznos..
Szülővárosomban sincs túl sok G3a fiataloknak, mindössze 2-3. Ott inkább a Civic és az C4-es Audi hódít. Pesten viszont valamivel gyakrabban látok G3-at fiatalokkal :D
Nem szervizigényesebb a Golf az átlagnál. Akinek volt/van az tudja. Jóhogy a korához kell viszonyítani a szervizigényt, egy idősebb autón több dolog hibásodik meg, mint az újon. De az sem vészes, ha nem elhanyagolt az autó.
Mert nem mindegy, hogy az előző gazdája végig hanyagolta és nekünk kell egyszerre megcsináltatni az összes baját, vagy folyamatosan mindig javítgatva volt és akkor nekünk is csak azt az egy problémát kell megcsinálni, ami éppen jön.
A lepontozásról... elolvastam az 5. választ és egy személyeskedő válasz volt. Egy tahóság. Talán ezért pontozták le?
Mellette még nincs is alapja. A 4. válasznak adok igazat, mert Golfból ugyanannyiért jobbat vehetsz állapotra mint bmw. Nem olyan szomjas a Golf mint a beemer, fiatalabb is átlagosan jobb állapotban. Egyik autóval se csak az apróhirdetések oldalain, vagy az utcán bámulva találkoztam.
" Egy tahóság. Talán ezért pontozták le? "
Tahóság, nem tahóság, hasznos vagy nem hasznos? Azért több volt benne értelmes dolog, mint a tahóság:D
"Mellette még nincs is alapja. A 4. válasznak adok igazat, mert Golfból ugyanannyiért jobbat vehetsz állapotra mint bmw. Nem olyan szomjas a Golf mint a beemer, fiatalabb is átlagosan jobb állapotban."
Nincs alapja? Nézd már meg az árakat. A Golf 3 lényegesen drágább, mint a vele egykorú E36. Ha drágább, akkor meg kicsi az esélye, hogy ugyanannyiért jobb állapotút veszel. A piac ezt azért elég jól be tudja szabályozni.
Az,hogy a Golf kevesebbet eszik, talán az kis benzinesekre igaz. A 318tds is közel olyan jól fogyaszt, mint az 1.9 TDI (átlagban nem eszik többet egy literrel) viszont a kasztni nehezebb a BMWnél. A 6 hengeres BMWket meg illene mondjuk a VR6-hoz hasonlítani, az sem fog kevesebbet enni.
Akkor most vagy én beszélek félre, vagy mégiscsak van alapja? Nem vagyok egyik márkának sem híve, de az kicsit szúrja a szemem, amikor egymás mellé rakunk két egyforma retket és az egyiket az egekig magasztaljuk, a másikat meg... Ha jól értem a kérdező is pont ugyanerre célzott.
igen, főleg a tesco parkolóba szombatonként.
de a kettegolf is nagyon jellemző. a négyes már ritkább.
jönnek az 1,6 benzin kettegolfos boyracerek, ide a gyakorira, hogy motortuning megy hasonló....
ja meg avannak a dízel adagolótutningosok is, akik mögött a Szergej mozdonyok elbújhatnak. De a golfos boyracerek már csak ilyenek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!