Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ki kell/lehet szedni ebből a...

Ki kell/lehet szedni ebből a csapágyból azt a porvédő lemezt, ha motorblokkba teszem?

Figyelt kérdés

[link]


Így is tud kapni elég kenést? (Olajban fog futni)

Nem fog besülni vagy beégni?


A válaszokat előre is köszönöm!



2014. máj. 12. 21:01
 1/8 anonim ***** válasza:
Miért kell mekk elekeskedni? Vegyél egy olyat ami oda való.
2014. máj. 12. 21:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:

Szaküzletben vettem a kívánt célra.

Csak furcsa számomra ez a porvédős valami megoldás. És csak szeretném tudni, hogy para nélkül betehetem-e úgy ahogy van, vagy esetleg ki kéne pattintani ezt a lemezt.

Egyébként az összes csapágyban (szám szerint 5-ben) van ilyen lemez.

2014. máj. 12. 21:13
 3/8 anonim ***** válasza:

Hát tény egyszerűbb olyat venni amibe nincs :)


De ha már meg van akkor mindegyikből pattintsd ki belőle és mosd ki valamelyest (kompresszor segíthet mert kifújja a zsírt)

2014. máj. 12. 22:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:

Amúgy semmi furcsa nincs hogy porvédős, mert ahol nem megoldott az olajozás ott "zsíros" csapágyat használunk

Lásd pl villanymotorok, illetve motor kerekeinek a csapágya

2014. máj. 12. 22:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
Első probléma ha blokkba megy a csapágy akkor c3-a jelzésőú hőre táguló csapágy kell neked. Amúgy igen, vedd ki a porvédőt.
2014. máj. 12. 23:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
45%

Ki kell pattintani - anélkül nem lesz elég a bejutó olaj. Hallottam olyan MZ-s fiatalemberről, aki az "ez csak kétütem, minden hülye tudja javítani" alapelvet követve a főtengely csapágyaiban benne hagyta a porvédőt. Aztán nem értette miért van az, hogy megy 15-20 km-t és leáll a moci. Aztán megvárja hogy lehűljön, utána megint 10-15 km, aztán megint hűtés, megint 10-15 km... :D


Szóval porvédőt kipattintani, kimosni tiszta benzinben, beépíteni és utána adni neki 1 csepp olajat hogy az első indítás problémamentes legyen.


Beleteheted para nélkül ha kiszedted a lemezeket. Ez nem Mekk Elekeskedés, az adott számú csapágy ugyanazt tudja, csak van ilyen és olyan kivitel is. Sőt, egyre inkább ilyeneket tartanak raktáron, mert ha nem kell ki lehet venni, de ha valakinek porvédős kell azt nem lehet porvédő nélküliből csinálni...


#5- minden ehhez hasonló csapágy, lévén acél, tágul hőre... :P A "C3" a növelt belső hézagot jelöli; a motorba meg leginkább olyat illene építeni, amilyet a javítási kézikönyve előír. Láttam már olyat amibe normál (Cn) hézagú kellett a blokkba, de olyat is, hogy kerékcsapágynak is C3-as volt előírva. :)

2014. máj. 12. 23:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
Szedd ki azt a porvédőt, semmeddig nem tart. Olajban futó csapágynak nincs szüksége rá. Nem biztos hogy baja lenne rajta hagynád, de biztos ami biztos. Nekem volt úgy Simson főtengelyen, hogy csak a szimeringek felől volt porvédő a csapágyakban, semmi bajuk nem volt a csapágyaknak. Felújításkor meg vettem porvédő nélkülieket.
2014. máj. 13. 08:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:

Köszönöm szépen a válaszokat!


Még egy dolog: Valaki tudna tippet adni hogy hogyan lehet ezt a porvédőt kiszedni? Vékony csavarhúzó vagy gombostű?

Nem szeretném szétbarmolni a csapágyat csak azért kérdezem. :)

2014. máj. 13. 16:07

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!