Suzuki Samurai jó autó?
Figyelt kérdés
És az 1.3-as átíratása kompletten mennyibe kerülne?2009. dec. 27. 20:31
11/29 anonim válasza:
A Volkswagen azért lett anno népautó, mert hitler azt szerette volna ha mindenki meg tudja majd venni, és nagyon üzembiztos is... Mivel ennyire kinőtte magát, felvitték az árakat, a Polo alapára is majdnem 3 millió forint az 1.2-es motorral, a Touareg pedig jócskán 10 millió felett van... Egyébként a Bentley, a Porsche, és a Lamborghini is a VW Gruppe tagja, mert volt rá pénze... nah de nem ez volt a kérdés, viszonylag nem rossz a Samurai, bár nekem ha fizetnének sem kéne...
12/29 anonim válasza:
az egyik legjobb terepjáró!!! 413-ason tanultam vezetni..... nagyonjó.... terepszög nő, ha híd fölött vannak a laprugók és leszeded a lökhárítót....
13/29 anonim válasza:
te jó ég azzal érvelnek azért jobb a tuareg mert drága :) emberek vannak terepjárók és szabadidő autók amik sohasem tudnak annyit mint a leg fapadosabb terepjáró.utána kéne nézni picit melyik autót mire gyártották és mit használnak az off roadosok. szívesebben.a lada níva és az uaz is messze veri ezeket a hobby "terepjárókat"
14/29 anonim válasza:
előző: uaz jó, csak fapados és nagyon nehéz offroad-ra, de azis elmegy mindenhol.... (pl. 469b)
15/29 anonim válasza:
nem azzal érveltem mert drága... egyébként valszeg azért nivákat használnak mert nincs mindenkinek 10 milkája autóra
16/29 anonim válasza:
Fojuk rá...de ahhoz képest nagyon drága ennyit nem ér....Fapados,kényelmetlen belül szűk(az ajtótól nem fér el a kezed és nem tudsz rendesen kormányozni),aszfalton halálfélelem érzés,csak terepre de ott törnek a rúgólapok(ha kemény a terep,nem földút),egyetlen jó dolog benne a fogyasztása de az nem kárpótol a többi hibájáért,szerintem.Autószerelő vagyok,mi javítunk itt 5-6 hobby autót ebből 1 db-ot mi építtetünk 1.6 16V motorral elvileg 110 lovas...De a nivánk ugyanott elmegy ahol az épített,pedig az széria niva.Ha hobbyra kell és nem számít a fogyasztás akkor inkább niva soha semmi bajod nem lessz vele és kényelmes van benne fűtés nem fúj át a szél a ponyván...Ha aszfaltra kell akkor inkább rendes autó mert a samu agyhalál az aszfalton.
17/29 anonim válasza:
Touareg jó autó terepen? nah ne röhögtess... nagy, hosszú nehéz, egyik jellemzője sem teszi lehetővé, hogy jó terepjáró legyen. hogy miért? méretei túl nagyok, vagy felakad vagy nem fér be a szűk eredei utakra. Nehéz, emiatt belemész egy kicsit lazább terepre, simán elsülyedsz, míg a szuzuki lazán átmegy. Ha annyira jó lenne minden vadász Touaregel járna és nem samuraial vagy nivával...
Hogy a dakaron nyert a VW a Touaregel? Annak csak a kasznija hasonlított egy kicsit a szériakocsira. Amúgy meg ha annyira keménynek hiszed a Touareget, akkor menj ki vele kemény terepre, ahol vannak fák is rendesen. szerintem 10kmes távon, ha egy samuraijal kell versenyt menni, akkor ripityára töröd...
18/29 anonim válasza:
CSatlakozom az utlsóhoz,annyit tennék hozzá amolyan sznob,és pénisz hosszabításra tartják.(tuareg)Terepen konkrétan alig hoz közepes szintet.
19/29 A kérdező kommentje:
Kösz a válaszokat. Utálom a szabadidőterepjárókat. szart se érnek..
2009. dec. 28. 18:00
20/29 anonim válasza:
én annyit azért hozzátennék annak aki a suzukit azért fikázza, mert a mi autónk, hogy tudtommal az SJ410-est(Samurai)Japánban gyártják. És nem felejtsük el, hogy a Suzuki JAPÁN autó marad attól még, hogy egy üzem működik Esztergomban...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!