Mi lehet az oka annak a dolognak, hogy amikor leparkolok az autómmal egy meredekebb helyen akkor egy kis idő múlva elindul az autó, és gurul pár centit, majd ez a dolog akár többször is megismétlődik?
Átfordul a motor és gurul az autó.
Tudod, olyan mintha betolnák.Akkor is egyesben vagy kettesben vagy és forog a motor.
Nem értem mit kell ezen csodálkozni... átfordul a motor.
A motor hengereiben lévő dugattyúk nem zárnak légmentesen akármekkora nyomásig. Olyan ez, mint mikor felfújsz egy műanyag zacskót és összeszorítod a száját. A levegő bent marad és felfúvódva tartja a zacskót, de ha elkezded folyamatosan nyomni, ki fog szökni a levegő és egyre laposabb lesz, ugyanígy elszökik a levegő a motor hengereiből is, és átfordulnak az egyes sűrítő ciklusok. Mivel egy 4 hengeres motorban, egyszerre csak 1 henger sűrít, így egyetlen hengernek kell a kocsit tartania, ami ha átugrik, kb 160 (180 fokonként van sűrítési FHP) fokot fordul a főtengely, és átveszi a terhet a következő, ezért van az, hogy lassan "lépked" lefelé a lejtőn az autó.
#74%
"Így szokott átugrani a vezérlés"
No igen persze. Honnét szeded ezt a sok okosságot? A nagyobbik baj, hogy még meg is ismétled!
Bár igazából kíváncsi lennék, hogy mire alapozod ezt! Kifejtenéd?
:D
Még azt is tanítják a tanfolyamokon, hogy lejtőn a kormányt az útszegélyhez kell tekerni. ha előre lejt befelé, ha hátra akkor kifelé. Azért a szóban forgó autó súlyánál fogva olyan helyen én a rögzítő féket is használnám.
A motor teljesítmény vesztését nem ilyen tesztnek vetném alá
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!