2/6 anonim válasza:
Amúgy maga a kocsi samarákhoz képest egész szép állapotban van, jobb egynél az ajtón kis rozsda megjelent, meg hátul az ívek enyhén korrodáltak. Alá kell nézni. Meg gázosított mivoltából igencsak át kéne vizslatni, nehogy azért adja el a tulaj, mert felújításra szorul, és ő már nem akar mondjuk vele foglalkozni, és nem akarja kifizetni a gázosok kivonatási költségét. Ha megveszed, kb. ezek a buktatói.
3/6 anonim válasza:
eszembe nem jutna megvenni az ilyeneket... átíratni kb 50-55 rongy, gázból legalább eszik 10 litert ha nem többet, benzinből se sokkal kevesebbet... inkább csapj még hozzá egy kicsit és nézegess F astrát vagy swiftet, azokkal eljársz 5-6 literrel
4/6 anonim válasza:
de mivel kereskedő is áá , megvette 30körül szerintem...
5/6 anonim válasza:
KGST kocsit ne vegyél, inkább spórolj még egy 100-ast, és nézz bármilyen jó állapotú nyugati/koreai/japán kocsit.
Pl.: Tico, Uno, Cinquecento stb.
6/6 anonim válasza:
nyugati/koreai/japán kocsit ne vegyél, mert a gatyád is ráfizeted a szükséges alkatrészekre.
Ez egy jó kis szamara, tuti kell rá még költeni legalább ugyanennyit (ha más nem, tartály nyomáspróbázás meg ilyesmi biztos kell), de utána eljárkálhatsz vele a faluban, és belefér az egész fámilijá.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!