Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Szerintetek mi lehet a probléma?

Szerintetek mi lehet a probléma?

Figyelt kérdés
van nekem egy simsonom endurom :D és azt csinálja,hogy beindul akkor egy ideig jó amíg le nem állítom,de ha újra be akarom indítani nem indul be csak ha valamennyi idő el telik akkor be indul meg mikor hidegen is inditom szivatóval beindul húzom neki leáll és megint nem indul mi lehet ez?
2014. ápr. 23. 22:22
 1/6 anonim ***** válasza:
Elég karbi beállítás gyanús a helyzet.
2014. ápr. 23. 22:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
de mit állítsak úszó szintet vagy levegőcsavaron?
2014. ápr. 23. 22:54
 3/6 A kérdező kommentje:
azt sem tudom,hogy a levegőcsavarnak hogy kell lennie xD
2014. ápr. 23. 22:55
 4/6 anonim ***** válasza:

Szerintem elsősorban az, hogy nem tudod használni rendesen a szivatót, illetve nem tudod hogy kell beindítani...

Ugye a ha kevés a benzin akkor sem indul el, ha sok akkor sem. Ha kevés, mert hideg a motor, sokat állt beindítás nélkül vagy keveset ad a karbi (rosszul van beállítva), akkor általában szivató kellhet melegen is.

Ha sok a benzin, mert szivatóval állítottad le, gázfröccsöt adtál neki leállítás előtt vagy sokat kap a karbiból (rossz beállítás, de az ellenkező "előjellel" rossz), akkor meg szivató nem kell, inkább a gázkart eltekerve kicsit nyitni kell a szívócsatornán, hogy több levegő juthasson be.


A karbit beállítani a gyári ajánlás szerint illik, biztosan fent van valamelyik Simsonos oldalon. Ha te nem tudod megcsinálni, akkor bízd olyanra aki ért hozzá. Nem szégyen bevallani ha nem értesz hozzá - csak figyelni kell és tanulni-tanulni-tanulni.

Én az ellenőrzésre az egyik legegyszerűbb módszert szoktam használni: ha minden fordulaton jól reagál a beállítás után (értelemszerűen melegen, nem hidegen), akkor motorozni kell vele egyben 10-15 km-t, úgy hogy a kör otthon érjen véget. Megvárod amíg lehűl a blokk, utána kiveszed a gyertyát, ha őzbarna akkor oké. (Azért kell megvárni hogy lehűljön, hogy ne tekerd ki a gyertyával együtt a hengerfej menetét is.)


Ha jól beállított karbi mellett sem akar melegen indulni, csak lehűlés után, az lehet a kondenzátor hibája is.


Ha hideg a motor, szivatóval épp csak elindul és akkor odahúzol neki, akkor esélyes hogy lehörög. Azért, mert a szivató lényege, hogy sokkal több benzint juttat a beszívott levegőbe a karburátor. Ha meghúzod a gázt, akkor a karbi szivató részén kívül a "normális" módon, a karbi torkán is tud több levegőt szívni, így nem lesz elég benzin hogy működni tudjon a motor.

Szóval várni kell egy kicsit hogy melegedjen.

2014. ápr. 23. 23:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
2014. ápr. 24. 09:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:
köszönöm a válaszokat :D
2014. ápr. 25. 22:02

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!