Szerintetek mi lehet a probléma?










Szerintem elsősorban az, hogy nem tudod használni rendesen a szivatót, illetve nem tudod hogy kell beindítani...
Ugye a ha kevés a benzin akkor sem indul el, ha sok akkor sem. Ha kevés, mert hideg a motor, sokat állt beindítás nélkül vagy keveset ad a karbi (rosszul van beállítva), akkor általában szivató kellhet melegen is.
Ha sok a benzin, mert szivatóval állítottad le, gázfröccsöt adtál neki leállítás előtt vagy sokat kap a karbiból (rossz beállítás, de az ellenkező "előjellel" rossz), akkor meg szivató nem kell, inkább a gázkart eltekerve kicsit nyitni kell a szívócsatornán, hogy több levegő juthasson be.
A karbit beállítani a gyári ajánlás szerint illik, biztosan fent van valamelyik Simsonos oldalon. Ha te nem tudod megcsinálni, akkor bízd olyanra aki ért hozzá. Nem szégyen bevallani ha nem értesz hozzá - csak figyelni kell és tanulni-tanulni-tanulni.
Én az ellenőrzésre az egyik legegyszerűbb módszert szoktam használni: ha minden fordulaton jól reagál a beállítás után (értelemszerűen melegen, nem hidegen), akkor motorozni kell vele egyben 10-15 km-t, úgy hogy a kör otthon érjen véget. Megvárod amíg lehűl a blokk, utána kiveszed a gyertyát, ha őzbarna akkor oké. (Azért kell megvárni hogy lehűljön, hogy ne tekerd ki a gyertyával együtt a hengerfej menetét is.)
Ha jól beállított karbi mellett sem akar melegen indulni, csak lehűlés után, az lehet a kondenzátor hibája is.
Ha hideg a motor, szivatóval épp csak elindul és akkor odahúzol neki, akkor esélyes hogy lehörög. Azért, mert a szivató lényege, hogy sokkal több benzint juttat a beszívott levegőbe a karburátor. Ha meghúzod a gázt, akkor a karbi szivató részén kívül a "normális" módon, a karbi torkán is tud több levegőt szívni, így nem lesz elég benzin hogy működni tudjon a motor.
Szóval várni kell egy kicsit hogy melegedjen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!