Akadt egy kis gond az autómmal! Mi lehet a baj?
Akkor vidd el szerelőhöz egy teljes körű átvizsgálásra! Ilyen 5 ezer forintért megvan. Ott tényleg minden kiderül ami csak van az autóval. Mindent megnéznek.
Az egyetlen baj, hogy ezt vétel előtt kellett volna. Mert lehet baromi sokba fog kerülni, csomót kell majd rákölteni állandóan.
Hát aki nem engedi az ilyet, attól nem szabad autót venni!!! Mivel 100% akkor, hogy valami titkolnivaló van!
De persze igazad van. Sajnos a használt autó valóban szinte mindig lutri. Ki lehet fogni hibátlant is, de rohadt nehéz.
Én amikor legutóbb autót adtam el, nemcsak hogy tájékoztattam a vevőt arról, hogy mi baja van, hanem a szerződés hátoldalára rá is nyomtattam, hogy melyik hozzá szükséges alkatrész hol és mennyiért kapható. Szép hosszú lista volt, de ennek megfelelő áron adtam a kocsit, és együtt röhögtünk a komával, hogy micsoda egy szarkupacot vesz. :)
Most nekem is egy fordom van, ez pont a fordítottját tudja a kérdezőének: televeszem a 60 literes tankot, a tankszintmérő kb. az első 100km alatt leesik a nulla alá, és utána még legalább 500-at megy, mire elkezd habogni. De nem foglalkozok én ezzel, azt szoktam csinálni, hogy tankoláskor kinullázom a napi kilóméter számlálót, oszt amikor már mentem vele 300-400km-et, akkor csurig teletankolom, és ismét kinullázom. A kérdezőnek is ezt tudom ajánlani... amíg egy feltöltéssel elfogadható távot meg tud tenni, addig tök felesleges szétszedni meg költeni rá.
Tipikus Ford hiba a rángatás. Nekem ugyanezzel a motorral szerelt 2001-es kombim van. Na kezdjük azzal hogy vannak-e szerszámjaid? dugókulcs, torx, villás..
Vedd le az akksi sarukat és húzd félre hogy ne érjen hozzá az akksi sarújaihoz. Utána húzd ki a gyertyapipákat. Ha a műanyag alatt a gyertyák között vizes akkor szárítsd ki. Aztán vedd ki a gyertyákat állítsd be a gyertyahézagokat (1,3mm) ha jól emlékszem. Mehetnek vissza a gyertyák. Utána nézd át a gyújtókábeleket. ha valahol kidörzsölődött akkor jó vastagon szigeteld le. Ha semmi bajuk akkor menny tovább a gyújtáselosztóig Ezt fogja 4db torx fejű 5-ös csavar. Ezeket tekerd ki (nehéz lesz) aztán vedd ki a helyéről az elosztót, csatlakozójából húzd ki az omegagyűrűt (el ne vesszen) Majd nézd meg jó alaposan erős fénynél az alját az elosztónak. Ha a műgyantában van egy vagy több hajszálrepedés akkor az bizony kuka! Ha ezt kicseréled valószínűleg megoldódik a rángatásod. Ez típushiba ezeknél. Ha meg van repedve akkor a testre nyomja a szikrát és nem a gyertyák szikráznak és ezért van a rángatás mert kimarad a benzingyújtás ami akkor húzná az autót. Ha valamit nem értesz írj privátot.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!