Ha megveszek egy 150-200 ezret futott, még gyári állapotú CR dízel kocsit, akkor garantáltan nálam fog beütni a krakk, igaz?
Pár 10 ezer kilométeren belül jön majd a 2 tömegű lendkerék, magasnyomású szivattyú, befecskendezők, turbo, részecskeszűrő cseréje?
Ezért adják el a legtöbben 5-8 évesen a dízeleket?
Átlagos használat mellet 300 környékén számolhatsz már dolgokra, de akár egy hét alatt is le lehet lakni egy ilyen autót, szóval biztos válasz nincs.
Nem mellesleg mit takar az hogy 200 ezret futott gyári állapotú?
Ezek a cserék - ahogy írták is - általában 280-400 000km között lesznek időszerűek, ha vigyáztak az autóra ( egy két bajosabb modelltől eltekintve).
Akármennyire is mesélik itt, hogy ez hülyeség, de a legtöbben még mindig azért vesznek új dízelt, mert magas futás esetén olcsóbb, mint egy benzines. Ezekbe szinte mindig jóval több szalad, mint egy benzinesbe, főleg középkategóriában és attól felfelé ( lásd céges autók ). Jól látod, 5-8 éves korukra már elérik azt a kort, amikor beüthet a krach, ezért eladják őket még a zsebbe nyúlós szervizek előtt. Ez nem feltétlen jelenti azt, hogy egy ilyenben 10 000 km után minden meghal, lehet elmegy még 50-60-80 000km-is komolyabb gond nélkül.
Ezeken a főbb és drága dolgokon kívül 300 000 környékén már más is befigyelhet. Jó magyar utaknak köszönhetően egy futómű felújítás,klímaproblémák, szervoszivattyú... stb. Gyakorlatilag minden olyan alkatrész nagy eséllyel romlik el ennyi után, aminél használat során bármilyen fajta igénybevétel vagy kopás van. Ezekből is összejöhet egy ütős kis számla.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!