Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mennyivel növelheti a benzinkö...

Mennyivel növelheti a benzinköltséget, ha minden nap plusz egy alkalommal meg kell állnom az autóval?

Figyelt kérdés
Egy utcabeli ismerősöm akkor jár busszal, amikor én indulok. Néhányszor felvettem őt és arra gondoltam, hogy akár fel is ajánlhatnám, hogy minden nap várjon meg a ház előtt, ameddig bezárom a kaput, ő beülhet és elviszem. Viszont mivel van olyan útvonalam, ahol nem kell megállnom lámpánál, egyel többször kellene megállnom miatta. A pénzt én sem lopom, utólag pedig nem szeretném visszavonni a felajánlást, ezért jó lenne előre tudni, mennyivel növelné a költségeimet.

2014. ápr. 15. 11:29
1 2
 11/18 anonim ***** válasza:
*utolsó mondatomban a "vagy" szó helyett "hanem"-et akartam írni
2014. ápr. 15. 18:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/18 anonim ***** válasza:
100%

Vezetési stílustól is függ, de elhanyagolhatóan kevés lehet a költsége az ilyesminek.

Ilyenről még nem hallottam. Nincs fölösleges pénzem, sosem voltam tehetős, nagyon komolyan optimalizálok fogyasztásra (bár mivel hobbimotoros vagyok, ez nem a pénz miatt van, csak hobbi s nekem ésszerűbb is úgy, ahogy csinálom :D), de ilyen nüansznyi semmikkel sosem foglalkoznék.

Ha nincs nagy forgalom, belövöd, kitapasztalod, mikor kell elkezdened gurulni (motorfékkel rosszabbul jössz ki a legtöbb esetben), hogy pont megállj, amikor kell. Akkor legalább nem fékezed el a lendületet. Persze az újabb elindulás valamit ront, de most komolyan, ez elképesztően minimális lehet, ebben biztos vagyok.

2014. ápr. 15. 18:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/18 anonim ***** válasza:
41%

Mondjuk utolsó azt finoman megjegyezném, hogy mennyire retardált dolog amit csinálsz.


Nem tudom mennyibe fájt a motor mire "megpiszkálták", de gondolom nem 2 fillér volt. Aztán döntöd bele a benzint 20 liter szám meg a méregdrága olajat - ráadásul ilyen "tunningal" minden bizonnyal pár tízezer km-re csökken a gép élettartama, aztán megy ahogy megy. E helyett meg vehettél volna egy rendes motort, ami erősebb, gyorsabb és akkor sem tudsz 10 literes fogyasztás kihozni belőle (olaj nélkül), ha akarsz.


Persze a te dolgod...

2014. ápr. 15. 18:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/18 anonim ***** válasza:
Azt inkább nem írom le hogy mennyibe került a motor, mert tényleg nem dicsekedni akarok a hozzászólásomban, maradjunk annyiban hogyha elakarnám adni, messze nem kapnám meg érte azt az árat, mint amennyibe nekem került. Hogy is mondjam, vannak olyan hülye emberek mint én, akik imádják a 2T pörgős hangját, azt az iszonyat fordulatot és erőt amit tud, és leszarják a benzin árát. Mivel Aprilia őrült vagyok, vehetnék RSV4 Factory-t vagy akár Ducati-t is, de az már 4T, és azt nem szeretem, ezért is próbálom minden áron megszerezni az emlitett V2-es 800-as 2ütemű blokkot. Nem tudom hogy azt honnan vetted hogy pár tízezer km-re csökken az éllettartalma, 2T-nél ha nagyon ügyelsz rá sem megy 10-15000 km-től többet egy szettel, az enyém 4-5000 km után felújtáson esik át(egy nyár 1-2 felujítás) amit mérnökként én végzek el rajta, 15000km-ként pedig NiCaSi-lozás Torinóban. Erősebb motort miért vegyek, ez is 81 Le-ős, gyorsabbat miért, padon 291 a vége, autópályán mentem vele már 254 km/h is ami bőven elég, pláne hogy 130-as korlátozás van kicsiny hazánkban. Pár év múlva lehet máshogy fogom látni a dolgokat, de jelenleg semmiért nem adnám ezt a motort.
2014. ápr. 15. 19:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/18 anonim ***** válasza:
maradjunk annyiba, hogy nincs olyan dolog amire ha költessz, vissza jön az ára
2014. ápr. 15. 20:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/18 anonim ***** válasza:

# 15


HA a 130-as korlátozás érdekel akkor minek kell olyan motor, ami 254-el megy?


Amúgy én a motorozásban nem a nagy sebességet, hanem a jó gyorsulást szeretem. Ahhoz meg nem nagyon kell spéci gép, hogy egy 81LE-s apriliát odaverjen valami.


Azzal mondjuk nem lehet vitatkozni, hogy szereted a 2T hangját (bár ezt a perverziót nem tudom megérteni). Azzal viszont simán, hogy egy tunningmentes, normálisan használt 250 RS pl.: 40-50e km-t simán elmegy generál és nicasilozás nélkül.

2014. ápr. 15. 21:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/18 anonim ***** válasza:
Nem érdekel a korlátozás, de azért szem előtt kell tartani. Ezzel okosat mondtál hogy nem kell egy spéci gép hogy odaverje az Apriliát, persze hogy nem kell, egy 600-as gyorsasági simán odaveri mivel nyomatékosabb és majd 2,5ször nagyobb a hengerűrtartalma. Nem azért van ilyen motorom mert hű de királygyors meg nincs ellenfele, hanem amit fentebb írtam, csupán a 2T imádatom miatt! Haverokkal szoktunk menni egy versenypályára szórakozgatni, versenyezgetni, ilyenkor 4-5 marmonkanna (20L) benzint viszek magammal, olyankor kicsit kellemtlen hogy megkell állni és tölteni a tankot, mig haveromék 1-1,5 tankkal kihuzzák az egész napot. Egy tuninmentes RS250 a gyári Suzuki V2-es blokkal biztos elmegy annyit, mint amit írtál, nem tudom, nekem addig volt benne az a blokk ameddig hazahoztam a motort és megérkezett ausztriából a Rotax 257-es bele, az kb 1 hét volt. Kiscsikó koromban az RS50-et és RS125-öt nyűztem, az 50 sokáig bírta bár akkor még csak tanultam motorozgatni, a 125-öt már elég gyakran kellet generálozni mert az is csúcsra volt állítva (8-10000km), mellesleg az sem volt egy takarékos moci a maga 7-10 literjével. Tisztában vagyok vele hogy írgalmatlan adagokban fogyasztom a benzint és olajat ami álltal szennyezem a környezetet, de ezen nem tudok változtatni, ilyen vagyok. Éves szinten kb. 1 millió forint az ami elmegy benzinre és olajra.
2014. ápr. 16. 09:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/18 anonim ***** válasza:
Jah meg ne felejtsd el h a plusz suly is vagy èvi ezer forintot felemeszt.... szòval jòl gondold meg h felajanlod e neki...xd
2014. ápr. 16. 09:44
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!