ALFA ROMEO 147 1.6 T. Spark ECO Impression (2005) vagy AUDI A3 1.6 AMBITION (2002)?
Tudom, csak elrettentő példa volt, hogy még egy széthajtott VTi is jobb vétel, mint bármilyen 1.6-os VW.
Nem tudom, mit értesz sportosságon, városban a rövid áttétel fontosabb a dinamikussághoz, mint a motorerő (pl régen a Trabant gyorsult a legjobban 40-ig, hiába csak 26 lóerő), 1.5 millióért már 192 lóerős Corollát is lehet kapni, de szerintem felesleges.
A titkos tippem az 1.6-os Mazda3 lenne, soha nem volt annál közvetlenebb autó az alsó-középkategóriában, én ezt értem a sportosságon. Használtan is jellemzően egyben marad, többet is vezettem.
Mért kéne annyinak lennie ? :D
szentírás vagy mi?
bár aztán lehet hogy igazad van:)
de azért vannak akik nem mennek sokat olyan autókat kell kifogni:)
Évi 20-25 ezer alatt nem nagyon éri meg dízelt venni, kivéve, ha csak autópályás ingázásra használják, szerintem.
Ha normálisan működő használtautó-piac lenne nálunk, akkor igaz lenne, amit írnál, viszont ha én meglátok egy 10 éves autót 150 ezer km alatt, csak arra tudok gondolni, hogy átverés (főleg, hogy millió jel igazolja sajnos. Példa: ugyanolyan kocsi, mint az enyém, papíron 70 ezer km, fehérre van kopva a váltószoknyán a bőr. Nekem 170 ezerrel olyan, mintha új lenne. Tehát abban legalább 270 ezer volt, mielőtt visszaterekték, hacsak nem dörzspapírból készült kesztyűben vezetett a kedves becsületes tulajdonos...).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!