Miért ilyen drága a regadó?
1600 köbcenti, és 1996-os évjárat.
244ezer forint a regisztrációs adó.
Mi kerül ebbe ennyibe? Az, hogy beviszik a gépbe? Mert többet nem hiszem hogy csinálnak.
Bár ha igen akkor írjátok le nyugodtan
Környezetvédelmi besoroláson is múlik.
És nem azért kell fizetned hogy benne legyen a rendszerben, hanem mint a neve is mutatja egy adó amiért itthon veszel új autót vagy külföldről hozol be egyet.
Amúgy ha ez neked drága akkor milyen lehetett a csökkentés előtti?
Szerintem a környezetvédelmi besorolása lehet rosszabb mint 4-es, egy Audi A4-esről van szó.
Ha tippelnem kellene, azért ilyen sok, hogy ne külföldi jó állapotú olcsó kocsikat vegyen az ember, hanem vegyed innen belföldről.
Azon akadtam ki, vagyis inkább csak felbosszantott, hogy 200.000 forint körül nagyon jó állapotú külföldi papíros autót lehet venni.
Külső-belső tip-top.
200.000 forint.
Erre jön a 244ezer forintos regadó, 6ezer a forgalmi, 6ezer a törzskönyv, 43500 forint a műszaki az NKH-nál, 8000 forint a rendszám, de még valami pénzt emellett is kérnének.
Komolyan érdemesebb gondolkodni a "feketézésben"...
Egy cég... ideiglenes rendszám... ha értitek.
Mielőtt az unió tagja lett az ország vámot kellett fizetni a behozott autókra is mint mindenre. Már-már megörült mindenki, hogy a csatlakozással eltörlik a vámot és olcsóbb lesz behozni a verdákat, amikor behozták helyette a regadót.
A lényeg, hogy abból a feneketlen zsákból amit államkasszának neveznek, még véletlenül se hiányozzon egy fitying se.
Ja, meg hogy a pórnép tovább szívjon...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!